o "Ještě jeden dotaz..je nutné, aby se práškový Kreatin Monohydrate CreaPure uplně rozpustil, nebo stač . . . " >>>
o "S glukózou bych doporučoval brát kreatin pouze po tréninku, řekněme 5-6g kreatinu a k tomu 30-50g gl . . . " >>>
o "Zdravím, začínám s posilováním a chtěl bych se zeptat..je dobré hned ze začátku začít brát kreatin s . . . " >>>
o "Zdravím a děkuji za kvalitní článek a rady. Jsem zde poprvé. V minulosti jsem vyzkoušel pár půstů, n . . . " >>>
o "Myslím, že byste se měl ohledně návratové fáze držet spíše doporučení lékařů, kteří mají s FPH dlouh . . . " >>>
|
|
Tyto stránky si právě prohlíží 7 lidí. |
|
|
Komentáře ke článku: Špatný zrak (ze dne 06. 10. 2002, autor článku: Musculus)
Komentář ze dne: 19. 05. 2004 13:52:54 Reagovat
Autor: enso
Mail: Enso@centrum.cz
Titulek:
| Ohledne toho zraku ted je plnej internet toho, ze beta-karoten je dobrej nejen na opaleni, ale taky diky sve schopnosti vyrabet vitamin A primo v tele, blahodarne pusoby na zrak. Sem na to zvedavej mam 3/4 dioprrie na dalku, tak uvidime. |
|
| | Komentář ze dne: 19. 05. 2004 18:33:01 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re:
| Beta-karoten je skutečně prekurzorem vitamínu A, takže nehrozí nebezpečí předávkování jako u vitamínu A. Pro správnou funkci očí je vit. A nepostradatelný, ale na, že se Ti po suplementaci beta-karotenem srovná zrak je dost naivní. |
|
Komentář ze dne: 21. 05. 2004 08:40:19 Reagovat
Autor: Enso
Mail: Enso@centrum.cz
Titulek:
| Nezacal sem s beta-karotenem kvuli ocim, ale kvuli tomu ze kdyz vylezu na slunicko tak zrudnu jak jahoda. S tema ocima sem to jen slysel a urcite nemam predstavu, ze po uzivani beta-karotenu se to zlepsi. Vim ze jediny co mi muze pomoct od brejli jsou cocky a nebo operace, ale kvuli 3/4d se operace neviplati a snad ani nedela. Ale diky za reakci |
|
Komentář ze dne: 21. 05. 2004 08:40:30 Reagovat
Autor: Enso
Mail: Enso@centrum.cz
Titulek:
| Nezacal sem s beta-karotenem kvuli ocim, ale kvuli tomu ze kdyz vylezu na slunicko tak zrudnu jak jahoda. S tema ocima sem to jen slysel a urcite nemam predstavu, ze po uzivani beta-karotenu se to zlepsi. Vim ze jediny co mi muze pomoct od brejli jsou cocky a nebo operace, ale kvuli 3/4d se operace neviplati a snad ani nedela. Ale diky za reakci |
|
| | Komentář ze dne: 26. 05. 2004 16:14:47 Reagovat
Autor: adamos
Mail: adam.cizek@centrum.cz
Titulek: Re:
| Mas pravdu, ze pr 0,75 dioptriim se operace neprovadi. Ani bych ji nedoporucoval. Nicmene pri takoveto male vade mohou pomoci ruzna cviceni ocnich svalu - na internetu je jich dost, tusim, ze jsou nejaka i na teto strance. |
|
Komentář ze dne: 19. 11. 2004 17:40:07 Reagovat
Autor: Martin
Mail: @
Titulek: Oci a posilovani
| Ahoj,
Ten clanek se mi libi. Je to v podstate metoda Dr. Batese- prehledne napsana. mam takovy dotaz: ma posilovani s cinkama nejaky vedlejsi vliv na oci?Myslim tim jestli se ocni svaly pri zvysene namaze neztahuji a tim se zhorsuje akomodace oka. Diky za odpoved...Martin |
|
| | Komentář ze dne: 05. 04. 2006 11:49:16 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Oci a posilovani
| Normálně silové cvičení podstatný vliv nemá. Problematické to může být pouze v případě hypertenze (vysokého krevního tlaku). Při silovém cvičení dochází k dalšímu zvýšení TK. Vysoký tlak nutí cévy ke kompenzaci, což řeší tak, že zesílí stěnu (sníží se průsvit) a zmenší se tak jejich aktivní průřez. Tím dochází k dalšímu zvýšení tlaku krve. |
|
Komentář ze dne: 26. 02. 2006 19:11:21 Reagovat
Autor: Jenny
Mail: @
Titulek: Derovane bryle
| Nasla jsem na tehle adrese " http://bryle.kkp.cz " derovane bryle, ktere by mely procvicit ocni svaly. Znate to nekdo? |
|
| | Komentář ze dne: 23. 03. 2006 15:24:01 Reagovat
Autor: Tina
Mail: @
Titulek: Re: Derovane bryle
| Jo děrované brýle znám, měla jsem je kdysi, ale pak se někam ztratily.
Podle mě je to super věc, nejprve je to trochu divnej pocit, ale to proto, že oči najednou zaostřujou samy bez pomoci čoček, takže to chce začít třeba jen po 5 minutách, ale když je sundáte, tak je to prostě skvělej pocit uvolnění, jako po masáži, ale očí. Po čase jsem je nosila i delší dobu - sledování televize apod., pak už si ty dírky ani neuvědomíte.
Obecně se ví, že člověk, který nosí brýle moc oči neprocvičuje, prakticky s nimi ani moc nehýbe, protože aby něco viděl, musí vždy otočit celou hlavu, tak aby neustále mohl koukat skrz brýle - proto taky nošení kontaktních čoček je z tohoto hlediska asi lepší, protože pak člověk oči otáčí volně, nezávisle.
Takže děrované brýle opravdu doporučuji, sama si je chci koupit znovu, sice je to dost drahá záležitost, ale oči jsou oči ne...
Mimochodem na výstavě Esoterika na Výstavišti měli stánek, a byla jsem fakt ráda, že se to ještě vyrábí. |
|
| | | Komentář ze dne: 23. 03. 2006 20:59:40 Reagovat
Autor: panPivniBřuch
Mail: @
Titulek: Re: Re: Derovane bryle
| tak takove bryle si jde i vyrobit ne? hodim papir propicham a je to ne ?
:) |
|
| | | Komentář ze dne: 03. 04. 2006 11:35:46 Reagovat
Autor: Radana
Mail: @
Titulek: Re: Re: Derovane bryle
| Koupila jsem si Originálně děrované brýle před vánocemi jako dárek. Mé zkušenosti s nimi jsou přímo skvělé, již po měsíci nošení jsem měla pocit, že se mi oči výrazně zlepšují.Nosím je tak 6x týdně 20 - 30 minut.Měla jsem klasické dlouhé ruce, čili něco okolo 1,5 dioptrie - je mi 52 :-). Na tento článek jsem narazila minulý týden, ale nechtěla jsem hned psát protože dnes jsem měla jít a i byla u optika na měření očí. Mám obrovskou radost, na obou očích mám 0 -0,25. Vřele dopručuji, chci je v tomto týdnu koupit svým rodičům. Jsem z České Lípy a lidi co brýle prodávají znám. Jsem zvědavá, jak bude reagovat moje očařka, je to mimochodem moje kamarádka a byla dost skeptická. Má to černé na bílém. |
|
| | | | Komentář ze dne: 06. 04. 2006 11:55:48 Reagovat
Autor: Karel4
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Derovane bryle
| Mám podobnou zkušenost, koupil jsem si tento výrobek v lednu na výstavě v Praze v Holešovicích. Mám oči v pořádku. Při prezentaci mi řekli, že jsou dobré k PC na procvičení očních svalů. Ono to opravdu funguje.Nejdřív jsem si říkal, že jsem si asi koupil pěknou blbost, ale lidé co to zkoušeli se mnou přes brýle viděli ač měli dioptrie. Pracuji na PC až 12 hodin deně a opravdu někdy jsem měl oči zarudlé a slzeli mi, o únavě ani nemluvím. Nyní si je beru po cca 3 hodinách na 10 minut, ke konci dne už i třeba po hodině. Tedy nejen já, ale i ostaní tři kolegové, kteří jsou se mnou v kanceláři. Dva nosí dokonce brýle. Podle našich zkušeností je to sqělá cvičební pomůcka. V podstatě souhlasím s názorem, že oči jsou osvěžené, jako by po masáži.Škoda je, že brýle mají malou propagaci a i na netu se obtížně hledají. |
|
| | Komentář ze dne: 16. 01. 2007 00:13:36 Reagovat
Autor: Andrea
Mail: @
Titulek: Re: Derovane bryle
| Mé rozhodování o zakoupení Děrovaných brýlí nejvíce ovlivnila právě diskuze na těchto stránkách. Myslím si že nejsem sama, proto jsem se rozhodla vám všem napsat svou vlastní zkušenost.
Mé rozhodování bylo daleko horší než rozhodování většiny z nás. Jsem zdravotní sestra a již několik let pracuji v ordinaci očního lékaře. Znám tedy problém se zrakem jak ze své vlastni zkušenosti, tak z pohledu pacientů. První dotaz mému panu doktorovi byl z mé strany nesmělý, ale protože jsem si brýle ozkoušela na výstavě, měla jsem sama pocit, že na tom něco je. Pan doktor je mladý člověk a stále studuje, podporuje i alternativní způsoby léčby, ke kterým patří i oční cviky. Řada oftalmologů je odsuzuje a považuje za zbytečné, nebo nevědecké. Můj pan doktor si přečetl letáček, tvářil se trochu skepticky, ale za tři dny mi řekl, že si o tom něco přečetl a za zkoušku to stojí. Stejně jsem váhala, přece je to jen dost peněz a upřímně řečeno, nechtěla jsem aby se mi náhodou některá s kolegyň smála, že jsem naletěla na pěknou blbost. Právě v tomto okamžiku sehráli rozhodující roli vaše zkušenosti popsané v této diskuzi.Brýle jsem si tedy koupila.
Ve svém věku mám klasickou vetchozrakost s třemi dioptriemi na každém oku a v poslední době zhoršení cca o půl dioptrie za 8 měsíců. V tomto směru svůj zdravotní stav tedy velmi dobře znám. Dodržovala jsem nošení brýlí dle doporučení a to 15 minut na televizi a někdy přes den k počítači.Jelikož jsem se daleko více pozorovala, měla jsem pocit, že se asi tak 14 dnů nic neděje, tak jsem zkusila brýle na dva dny vynechat. Jen dva dny, druhý natož pak třetí den jsem věděla v čem je rozdíl.Oči jsem měla daleko více unavené a to hlavně kolem 17 hodiny.Již jsem neváhala a cvičila pravidelně. Je to neskutečné a neuvěřitelné, ale po čtyřech měsících mám na každém oku o 1,25 dioptrie méně, naměřeno a potvrzeno. Pan doktor děrované brýle sice pacientům nenabízí, asi by to ani moc nešlo, ale já jsem si vzala na Vánočních trzích štůsek letáčků a občas jej někomu podstrčím.
|
|
| | | | Komentář ze dne: 10. 11. 2009 11:56:52 Reagovat
Autor: marta
Mail: amikmart@seznam.cz
Titulek: Re: Derovane bryle
| Mám jen dotaz, zda je možno brýle u nás koupit v kamenném obchodě? Nemám moc důvěry v e-shop s takovýmto zbožím.
Předem díky za odpověď. |
|
Komentář ze dne: 02. 04. 2006 23:26:53 Reagovat
Autor: mag
Mail: @
Titulek: Originálně děrované brýle
| Ono to není o dirkách, ale o tom v jakém rastru jsou vyvrtané, jsou i konické. |
|
Komentář ze dne: 07. 04. 2006 13:52:25 Reagovat
Autor: René Novák ml.
Mail: rene.novak.ml@centrum.cz
Titulek: Reakce na Karla4
| Narazil jsem na diskuzi o děrovaných brýlích tam, kde bych ji ani nečekal. Je škoda, že se podobná diskuze nevede přímo na
stránkách prodejce
Sám jsem si brýle koupil na Esoterice, musím říci, že způsob prodeje na stánku není u těchto produktů až tak obvyklý, což
mne trochu zaráželo. Presentace jako taková však byla na velmi vysoké úrovni, byl jsem u tohoto stánku třikrát během dvou dnů, než jsem si brýle koupil. Myslím si že vystavovatel odpověděl velmi seriozně na všechny otázky a dle mého názoru i velmi fundovaně.
Některým lidem je přímo nedoporučoval a jednoho pána dost důrazně vyzíval k návštěvě oftalmologa a trvalému nošení dioptrických brýlí. Zahlédl jsem mezi dotazujícími se dokonce i MuDr.Rosslera z Olomouce, který si je koupil. Pan Cach má zřejmě dost kontaktů, viděl jsem jej také ve velmi přátelském a kamarádském rozhovoru se známým akupunkturistou a
rehabilitačním odborníkem Mudr. Miklánkem. Velice seriozní byla věta kterou jsem zaslech několikrát „ Neprodáváme zázraky, prodáváme cvičební pomůcku a záleží na Vás, Vaší frekvenci cvičení s přihlédnutím k Vašemu stáři, Vaší oční vadě a věku.
„Líbilo se mi i to, že upozorňoval na to, že tento výrobek není zdravotnickým prostředkam a citoval i zákon snad z roku 2004, číslo si nepamatuji.
A moje zkušenost ? Po asi 14 dnech mám pocit, jako bych viděl opravdu lépe. Myslel jsem si, že je to jen pocit. Po přečtení zkušenosti Radany se budu více sledovat a uvažuji že si dám přeměřit oči - je to cca 200,- Kč a za nějaký čas na porovnání znovu. První týden jsem měl pocity spíš únavy a námahy, ale na to však přiložená brožura upozorňuje, po týdnu už je to o pocitech uvolnění, opravdu jako po masáži. Mám také pocit, že jsem daleko méně nervozní, ovšem na vyhodnocení tohoto pocitu to asi zatím používám krátce. Mé celkové poznatky jsou kladné a pocity dobré. Rozhodně jsem nekoupil „ nějakou blbost“. Každý ať se ale rozhodne sám. Ta cena se mi při současné ceně dobrých optických brýlí zdá více než přiměřená. René. |
|
Komentář ze dne: 07. 04. 2006 16:55:20 Reagovat
Autor: Jaruška
Mail: @
Titulek: taky děrované brýle
| Jsem také majitelkou tohoto malého zázraku od vánoc. Měla jsem také obavy stejné jako asi většina z nás. Ono to opravdu vypadá tak neuvěřitelné, že se vkrádájí výrazy jako podvod,nesmysl, blbost. Cítím jako povinnost sem přispět svými zkušenostmi. Mám je podobné jako Radana, jen jsem si oči nenechala přeměřit před, udělám to nyní, jo a je mi trochu míň.Za polsední rok jsem měla 2 x silnější skla v brýlých a už nyní mám pocit že by mi slabší stačili. Rozhodně někde mám měření z července loňského roku. Kamarádka nosí brýle na dálku i na blízko, tuším že bifokální tohle udělátko si taky koupila na mé doporučemí a je spokojená. Docela ráda bych si někde vyměňovala zkušenosti s ostatními. Tehle web jsem našla na Googlu, sloužím často noční tak brouzdám.Trochu bych polemizovala o reklamě, ono dobré zboží se prodává samo. V okruhu mých známých a rodiny si je pořídilo nejméně 8 lidí. O tolika vím a dál si to asi žije vlastní život. Osobně je nosím k TV a na komp. Na TV i dvě hodiny deně, opravdu si zvyknete a ty dírky člověk naprosto přestane vnímat.
Myslím si, že diskuze na webu u prodejce by byla dost nevěrohodná !! Docela by mne zajímalo jestli o tom ten pán ví, že se mu to tu tak chválí.
Halo zareagujte !! Když ne, pošlu mu příští týden e-mail. kdo máte nějakou zkušenost napište. Prodávalo se to tu přeci i dřív, sice asi starší model, ale zkušenosti by měli být napsána sem pro nás všechny. |
|
Komentář ze dne: 13. 04. 2006 17:50:43 Reagovat
Autor: František cach
Mail: bryle@kkp.cz
Titulek: Od prodejce všem
| Děrované brýle.
Nápad dívat se skrz dírku a tím si usnadňovat vidění je starší nežli lupa a její využití v optice. Brýle se stenopickým ( dírkovým ) efektem se dělají již několik desítek let s různým použitím. Používali je horolezci, vojáci v afrických pouštích a některé studie jejich vznik připisují Eskymákům.
V devadesátých letech minulého století došlo k velkému rozmachu tohoto zajímavého produktu a k jeho rozšíření . Vzhledem k celé řadě kladných výsledků se na ně přestalo pohlížet jako na zajímavost a behaviorální optometristé začali zkoumat vliv těchto brýlí na oči. Dospěli k závěru, že vliv není přímý, to znamená neovlivňuje lidské oko jako takové. Jejich nošením se ale posilují oční svaly, což má vliv na celkovou kondici očí. Zjistilo se, že se zlepšuje jednoduše řečeno také vyhodnocování toho co oko vidí mozkem. Zjednodušeněji řečeno i když to oko vidí hůře, mozek dokáže chybějící informace doplnit a výsledkem je dobrý celkový obraz.
Souběžně s průzkumem vlivu brýlí na vidění docházelo i ke zlepšování parametrů brýlí. Dnes je na trhu již čtvrtá generace děrovaných brýlí.
První generace měla prostě do černého rovného plastu vyvrtané dírky v řadách pod sebou. Plast se vyřízl podle obruby rámečku do kterého se vložil. Účinnost těchto brýlí byla ve srovnání se čtvrtou generací pouze 16-20%.
Po průzkumech se zjistilo, že je daleko lepší když rastr dírek v brýlích odpovídá rastru rozmístění očních buněk na sítnici.Tento typ brýlí již byl patentován a vztahuje se na něj ochrana patentového zákona. Lze jej považovat za druhou průlomovou generaci. Tyto brýle měli i variantu, kdy dírky nebyly po celé ploše plastu, ale pouze ve tvaru oktabínu. Tyto brýle se na českém trhu prodávali v roce 1990 v tehdejším statním podniku Optika. V době nástupu další generace – rok 1996, se výprodej těchto brýlí objevil v ČR jako brýle „Ostrovidky“. Prodávali se přes telemarketinkovou reklamu. Ten samý produkt se ještě prodával v roce 1998. Byla na ně reklama v časopise Květy a Vlasta.
V další generaci byli dírky b brýlích konické. Kónus je směrem od oka, tedy ze strana oka je dírka větší.
Poslední generace – čtvrtá má další vylepšení a to klenutost plastu v rámečku. Výzkumem se zjistilo, že když je plast klenutý v určitém poloměru vydutí, dopadá daleko více světla skrze dírky do žluté skvrny, tedy místa kde je soustředěno nejvíce očních buněk. Musí se tedy vždy podle rámečku spočítat vyklenutí a na levé a pravé oko je jiná lisovací forma.
Tyto brýle nejsou zdravotnickým prostředkem.
Americké zdroje uvádějí že jsou tyto brýle čtvrté generace dobré pro myopii, hyperopii, presbyopii, astigmatizmus a při práci na počítači.
Samozřejmě se vyskytují také falzifikáty těchto brýlí. Ve své podstatě odpovídají první generaci děrovaných brýlí. Dírky jsou vyvrtány do plastu jako velkého plátu a pak je plast přiříznut do rámečku.Kóničnost dírky často chybí, nebo je opačná. Dírky jsou daleko větší. Prohnutí plastu se provádí dodatečně a je malé, nebo chybí a plast je rovný. Brýle nemají rast podle rozmístění buněk na sítnici. Prodejce je mívá v různých rámečcích, někdy i 8 druhů. Vždy se však poznají podle toho, že některá z dírek zasahuje do kraje rámečku, protože plast a jeho klenutí není navrženo přímo pro daný typ rámečku.
Falza se vyrábějí v tradičních východních zemích, ale kupodivu i v Maďarsku odkud je důvěřivci z Evropy nakupují a někdy i dále distribuují. Konec konců právě Maďaři jsou známými plagiátory náhradních dílů na naše škodovky.
|
|
Komentář ze dne: 14. 04. 2006 16:34:02 Reagovat
Autor: František cach
Mail: bryle@kkp.cz
Titulek: Falza
| Umístil jsem na stránky http://bryle.kkp.cz obrazovou přílohu k popsaným falzifikátům a plagiátům. Je lepší jednou vidět, než tisíckát slyšet. |
|
Komentář ze dne: 16. 04. 2006 11:40:52 Reagovat
Autor: Petr
Mail: @
Titulek: falzifikát
| Pro mne ta informace o plagiátech přišla pozdě. Koupil mi kamarád brýle na Slovensku sice o něco levnější, ale určitě mají znaky plagiátů. Udajně z SRN, ale spíš si myslím, že jsou z Maďarska. Abych si kupoval další, pošlu Vám účet e-mailem, zkuste s tím něco dělat. Když bude potřeba pošlu Vámi originál.Je na něm adresa, IČO. |
|
Komentář ze dne: 18. 04. 2006 17:18:13 Reagovat
Autor: Svatava
Mail: @
Titulek:
| Měla jsem je také někdy v roce 98, jak to bývá pujčila jsem je a už nevím komu. Na Tv jsou opravdu fajnové.Typ na prodejce jsem dostala od kamarádky taky z Esoteriky ( kolem ní se to vše točí :-) a koupím si je znovu. Jinak doporučuji. Jsou trochu dražší, tenkrát stály asi 1100,- Kč. Pokrok jde dál - i v cenách. |
|
Komentář ze dne: 02. 05. 2006 14:04:31 Reagovat
Autor: Hanzi
Mail: @
Titulek: bryle
| Koupil jsem si je na doporučení Radany, osobně se známe a musím říct "fakt dobrý".Ještě dioptrické brýle nenosím, ale začal jsem "dolaďovat" ruce. Tak po 14 dnech jsem měl pocit, že se to lepší.Nosím je pravidelně večer na TV asi šest neděl a je to bez chyby. Posun tak o pět let zpátky, opravdu k lepšímu. Mohu to jen doporučit. Je asi špatné že se o nich neví víc, pravda ale je , že i moji přátelé k nim přistupují s rezervou. Tedy jen do chvíle, než si je zkusí, pak klasika údiv, překvapení, stejné jako já :-). Fakt doporučuju. Zkoušel jsem zjistit cenu v USA pohybují se kolem cca 80,- USD + 10 - 20 USD za poštu. Dodací doba 30 dnů. Takže je to lepší objedenat doma.Nic alespoň neriskuju, reklamace a tak.Naprosto seriozně mi česká firma poslala fakturu, český návod a propagační materiál. Došlo to do 3 dnů od objednání. Jsem spokojen. |
|
Komentář ze dne: 28. 05. 2006 08:39:45 Reagovat
Autor: peta
Mail: @
Titulek:
| Byl jsem ve ctvrtek na vystave, kde jsem videl prodavat tyhle derovane bryle. Spis ze zvedavosti jsem je vyzkousel a prekvapive jsem videl pomerne ostre a dobre. Jsem tupozraky, na levem oku mam +4,5 a na pravem -3 dioptrie, takze me to celkem prekvapilo. Jeste si je zkousela manzelka, ta nosi jen obcas bryle na cteni, ale i ona byla zaskocena pomerne ostrym obrazem. Nakonec jsme je koupily a jsem zvedavej, jak moc nam to pomuze. |
|
Komentář ze dne: 01. 06. 2006 11:15:46 Reagovat
Autor: mirka2
Mail: @
Titulek:
| Mám na levém oku +3 a na pravém -3,5 dioptrie a přes brýle vydím a denně s nimi cvičím. Poslední dobou mám pocit dost výrazného zlepšení, pocítila jsem jej už tak po 2 měsících. Čtu si tu příspěvky dost pravidelně a mám radost, že s nimi má dobeá zkušenosti daleko více lidí. Nechala jsem si je poslat na dobírku za 2150 , pak jsem je viděla na výstavě v Letňanech a měli je ve výstavní slevě za 1700,- . Mně je doporučila kamarádka, která si je dovezla z koncertního turné po Japonsku. Asi před týdnem jsem začala nosit starší brýle, které jsem nosila před cca 3 lety. Zkuste to. |
|
Komentář ze dne: 01. 06. 2006 11:53:37 Reagovat
Autor: Svatka
Mail: @
Titulek:
| Vidím, že se nám diskuze dost zaktivovala. Nové příspěvky v tak krátké době, to neodolám a napíšu svoje zkušenosti. Mám je také od vánoc. První dva měsíce nic moc, spíš jsem měla pocit, že se mi zrak zhoršil. Je pravda, že jsem necvičila pravidelně, pak mi ale příspěvky s této diskuze dodali chuť a asi i trochu víru. Od března mám "brýle" na očích denně a poctivě je nosím i s sebou, když jsem na chalupě.Nevím téměř co je to únava očí a ze skušenosti někoho z této diskuze jsem zkusila své staré brýle a vidím přes ně dobře.Jsou 5 let staré a strašně vypadají, stydím se je nosit, takže jenom doma. Myslím, že nás sem chodí číst víc. Přispějte svoji zkušeností. Mě se osvědčilo si je vzít ráno tak na 5 minut na procvičení očí a pak klasika, večer na bednu. Mám takového dost protivného očaře, jen mi řekl ať to nosím, že mi to nepomůže, ale ani neuškodí. Vlastní zkušenost je zkrátka vlastní zkušenost. Je to fajn. |
|
Komentář ze dne: 01. 06. 2006 12:08:03 Reagovat
Autor: Pepa
Mail: @
Titulek:
| Včera jsem na ně narazil na výstavě Ecolife v na Míráku. Váhal jsem moc, ale po přečtení této diskuze si pro ně jdu. Bydlím s rodiči, takže to bude pro všechny. Jsem zvědav na výsledek. Pepa Kubicay |
|
Komentář ze dne: 31. 05. 2006 16:34:31 Reagovat
Autor: janička
Mail: @
Titulek:
| Také jsem je koupila pro rodiče, jsou nesmírně spokojeni a pochvalují si už po tak krátké době, jak je to skvělé. Maminky po třech dnech pociťovala velkou úlevu v očích a uplně ji zmizela bolest za očima.Měla ji každý večer.Taťka nejdřív nevěřícně koukal, ale nosí je. V pátek si přečetl článek v Prima receptáři a už to doporučuje kamarádům. Tak jsme spokojeni všichni. Byl to asi dobrý dárek. |
|
Komentář ze dne: 31. 05. 2006 16:44:38 Reagovat
Autor: Miloslav
Mail: @
Titulek: moje zkušenost
| Koupil jsem si tyto brýle vřera na výstavě Ecolife. Měl jsem starší asi již 8 let, ale přes tyto daleko ostřeji vidím. Mám s tím osobní zkušenost, že i s těmi starými se mi zlepšil zrak o dvě dioptrie za asi jeden rok a od té doby mám stále jen jednu dioptrii a to mi letos bude 61. Dost pracuji jako projektant na PC. Rozhodl jsem se napsat do této diskuze napsat svoji zkušenost právě pro ty nerozhodnuté.Ty brýle vypadají jako hloupost, ale jsou účinné. Setkáte se s názorem očních lékařů, že je to podvod, nevěřte jim !! Není to pravda, ty brýle pomáhají, doktorům jde často jen o jejich peníze. Kupte si je na výstavě, tam mají dost výraznou slevu! Ten článek v Prima receptáři jsem ještě nečetl, ale koupím si ho a přečtu. Takže cvičením za naše lepší oči.. |
|
| | Komentář ze dne: 31. 05. 2006 16:45:57 Reagovat
Autor: janička
Mail: @
Titulek: Re: moje zkušenost
| Prima receptář číslo 11 z 23.5.2006 |
|
Komentář ze dne: 10. 06. 2006 14:33:21 Reagovat
Autor: Tom
Mail: @
Titulek: čím to je??
| Poslední dobou se mi nak nahle zhorsil zrak ,ale je to takove divne vidim dobre na dalku i na kratko ale vidim by jako takove zablesky. nezhorsovalo se to teda postupne ale najednou se mi to tak stalo nevim cim to je, venku mi to treba nedela ale nekde v mistnosti kde je trosku sero to dela ale zase nektere dny treba nic a pak zase.Nevite cim to je? |
|
Komentář ze dne: 11. 06. 2006 12:41:41 Reagovat
Autor: pepa
Mail: @
Titulek:
| Je to uple super. Po tak kratke dobe a vyrazne se mi zlepsilo videni.Ocni unava je minimalni a pocity skvele. |
|
Komentář ze dne: 12. 06. 2006 14:05:54 Reagovat
Autor: Monika
Mail: @
Titulek:
| Koupila jsem si je také na Esoterice na výstavišti v Praze. Nosím je denně já i oba moje rodiče. Mám daleko méně unavené oči, úplně mizí pocit svědění při práci na počítači a oči mi neslzí. Tatínek si pochvaluje, že vidí přes den lépe a maminka dokonce nasadila slabší brýle. Musím se s vámi podělit o své skvělé zkušenosti a pocity. Osobně mohu jen doporučit nám všem, jako je doporučuji svým známým. Trochu opomíjený, ale super výrobek. |
|
Komentář ze dne: 17. 08. 2006 14:29:25 Reagovat
Autor: Carolina
Mail: @
Titulek: taky brýle
| Zkusila jsem děrované brýle na výstavě v Praze, následně jsem si je objednala po internetu a nedá mi to také přispěji svými zkušenostmi. Patřím také k těm, co se jim zrak zlepšil a cca 1,5 dioptrie za 3 měsíce. |Musím je ale nosit denně uvedených 15 minut. Vynechala jsem o dovolené v Egyptě a bylo to na očích znát, daleko více večer unavené, už jsem se těšila domů. Setkala jsem po letech s kamarádkou a vyprávěla ji o mých brýlích. Ona je zná. má je již asi 10 let a jenom mi je chválila. Byla vlastně ráda, že jsme o nich začali, ty své má už poslepované a má samozřejmě starší typ.Nyní je jí již 62 a je přesvědčena, že dioptrické brýle nenosí jen díky děrovaným. Vyděla jsem v Německu nějaké divné, spíš asi staré a cena byla 72 Euro, takže pořádně drahé. Také mne napadá otázka, proč s tomu nedává větší prostor v klasické medicíně. Je to asi dost o nechuti vybočit ze zavedených kolejí, nebo se to zdá být velmi jednoduché ?
Takže na závěr je doporučuji. |
|
Komentář ze dne: 23. 08. 2006 07:41:49 Reagovat
Autor: Janka
Mail: @
Titulek:
| Narazila jsem na tuto diskuzi o dírkovaných brýlích a dost mě to zaujalo. Mám 2 dioptrie a brýle nosím dost nerada. Našla jsem taky nějaké německé stránky kde o nich píší a internetové obchody, kde je nabízí zhruba za 30 Euro. Máte s těmi německými někdo zkušenosti? Dokonce je zde nabízí ve 3 provedeních a to pro všechny uživatele, pro ty kdo mají méně než 2 dioptrie a pro ty co mají víc než 3 dioptrie - na adrese http://www.asklepios-versand.de/catalog/default.php/cPath/2
Nevím, zda to nejsou nějaké falza, ale přece jen jsou o polovinu levnější než u nás.
Chtěla jsem se ještě zeptat, zda je tu někdo, komu tyto brýle vůbec nepomohly nebo spíše uškodily? |
|
| | Komentář ze dne: 11. 03. 2007 15:07:52 Reagovat
Autor: Milos
Mail: toltek@seznam.cz
Titulek: Re:
| Mám prosbu, kde teda koupit dobré děrované brýle za rozumné peníze.
Děkuji. |
|
Komentář ze dne: 28. 09. 2006 16:04:55 Reagovat
Autor: radana
Mail: @
Titulek: Jance
| Přečetla jsem si Váš příspěvek a hned na to jsem potkala pana Cacha, nedalo mi to a zeptala jsem se na jeho názor. Řekl mi že si ty stránky prostuduje a zavolá mi. nakonec jsme se sešli a jeho výklad byl velmi obsáhlý. Chtěla jsem aby ho napsal přímo sem, ale argumentoval, že od něj by to lidé brali jako názor obchodníka prodejce brýlí, co si hájí své teritorium.
Pokusím se to shrnout sama, snad nic nezapomenu.Tedy jedná se vlastně o kombinaci několika brýlí. Za prvé to jsou minimálně zastaralé typy druhé generace, u dvou nevilučuje ani falsum, ale nedá se to z obrázku určit na 100% na 85% jsi je však jist.Naprosto neúčinné a spíš i škodlivé jsou brále s qadratickým rastrem. Brýle pro děti, jsou podle všech seriozních studií sporné, protože dítě často nesdělí přesně své pocity a ostrost vidění. ( ??? no sama nevím ?? ).
Udajně se právě tyto brýle prodávali na Slovensku, tady asi 4 typy také v ceně cca do 35 Euro, dokonce byla velká reklama na ně v některém slovenském esoterickém časopise. Dnes se již neprodávají, udajně se německý dodavatel neozývá na objednávky. Snad jsem si pamatovala vše. Vzhledem k tomu, že mně právě ty v ČR prodávané pomohli, neriskovala bych. |
|
Komentář ze dne: 01. 10. 2006 23:03:18 Reagovat
Autor: hanka
Mail: hansa@atlas.cz
Titulek:
| Ahoj Musculusi - nebo snad Muscule,
jsi hodný, že předáváš naději, jakou dává ten článek, dál. Mě hrozí operace oka, kde se zhoršuje šedý zákal, tak jsem se rozhodla cvičit a výsledek ti napíšu, teda jestli tomu uteču. Už mně před časem operovali jedno oko a byl to nejhorší zážitek mého života, protože to bylo málo umrtvené a skoro mě řezali zaživa.
tak se měj ahoj Hanka |
|
Komentář ze dne: 02. 10. 2006 06:38:39 Reagovat
Autor: Janka
Mail: @
Titulek:
| Radano, mockrát děkuji za odpověď. Nakonec jsem si přece jen objednala brýle z adresy pana Cacha a jsem ráda, že jsem si nekoupila ty německé. Proto byly asi taky tak levné.
Ještě jsem se chtěla zeptat, po jaké době člověk přestane vidět ty tmavá místa mezi dírkama? Nosím brýle už skoro měsíc a pořád ještě si na ně úplně nemůžu zvyknout. Když se dívám na televizi, vidím např. tři komíny místo dvou. Stává se vám to taky? |
|
Komentář ze dne: 27. 10. 2006 18:48:05 Reagovat
Autor: alča
Mail: @
Titulek: moje zkušenost
| Mám tyto brýle cca 4 měsíce a nemůžu nic jiného než je jen chválit. Dnes jsem je viděla prodávat na výstavišti v Holešovicích a vzpoměla jsem si na tuto diskuzi a na to, že se chystám už 14 dnů něco napsat.Je mi 56 a mám problémy s viděním na dálku i na blízko. Po cca 3 měsíčním intenzivním nošení brýlí mám opravdu pocit velké úlevy, večer mne nebolívá hlava a přes den mé oči vydrží daleko větší zátěž. Jsem úřednice a velkou část své práce trávím za počítačem. Zatím nemám pocit zlepšení vidění jako takového, ale určitě se mi oči při té námaze nezhoršují. Rozhodně jsem s brýlemi spokojená.
Janko nemáte náhodou cylindrické brýle ? Slyšela jsem jak se ten mladý pán co brýle prodává ptal někoho zda nevidí stín či dva a to by mohla být příčina toho, že vidíte věc třikrát.
Osobně mohu brýle doporučit, jsem spokojená a můj muž si je občas bere také, zatím ale brýle nenosí.
Alča Rokosovová |
|
Komentář ze dne: 06. 11. 2006 06:43:03 Reagovat
Autor: Janka
Mail: @
Titulek:
| Alčo, děkuji za reakci. O tom, že bych měla cylindry mě doktor nikdy neinformoval, takže si myslím, že ne.
Jsem moc ráda, že vám všem tyto brýle pomáhají a doufám, že nebudu vyjímkou. Zatím je nosím asi 2 měsíce, ale pořád ještě s tím mám problémy. Pořád ještě vidím tmavá místa mezi dírkama a tím taky to zdvojené vidění. Nosím je pravidelně alespoň těch 15 min. a opravdu přes brýle vidím jako s normálními brýlemi. Když si je ale sundám, pořád a znova je vše při starém. Přesto ale pevně věřím, že zlepšení nastane, i když třeba ne tak rychle jako u vás ostatních. Měl s tím někdo z vás taky takové problémy? |
|
Komentář ze dne: 23. 11. 2006 10:56:03 Reagovat
Autor: karel
Mail: dvorak.kolin@seznam.cz
Titulek: prosím o radu
| Oběvil jsem nabídku děrovaných brýlí od firmi Paracelsus D+K s.r.o. na www.paracelsus-dk.com. Stojí 970kč. Má s nimi někdo zkušemost nebo může někdo posoudit,zda se jedná o plnohodnotný výrobek. Děkuji |
|
Komentář ze dne: 23. 11. 2006 15:05:07 Reagovat
Autor: Oldra
Mail: @
Titulek: Děrované brýle
| Viděl jsem včera na výstavě Ecolife prodávat brýle které jsem si před čtyřmi měsíci koupil. Mám s nimi velmi dobré zkušenosti. Díval jsem se na server, který uvádite že brýle prodává za cca 1000,-Kč. No popravdě se mně to nezdá, za tyto peníze se prodávali ta Slovenská falza, také údajně z Německa. Je to divné, když patent mají zaregistrovaný američané. Ono se to nějak vyklube, počítám že dovozce z USA to oznámí majiteli patentu, alespoň to říkal, když jsem se ho ptal. Prodejce může dostat obrovskou pokutu, tak uvidíme. Oni mohou být neučiné, já bych to zkrátka neriskoval. Opsali ze serveru KKP i doslova některé věty v reklamě a to jasné přestoupení autorského zákona a trestný čin. Rozhodně všem svým známým doporučuji ty z http://bryle.kkp.cz
Někdo platí reklamu a propagaci a jiný na ni parazituje falzifikáty. |
|
Komentář ze dne: 23. 11. 2006 15:21:33 Reagovat
Autor: Petr
Mail: @
Titulek:
| Taky na ty stránky koukám, myslím si to jsou opravdu nějaké divné brýle, podivná je cena. V německu se za tyto peníze ( 35 Euro ) prodává jen "šuvix", co já vím. Protože jsem si naběhl s těmi slovenskými byl bych velmi, ale velmi opatrný. Koupil jsem si i ty z České Lípy a super, jsem spokojený. Zrak se mi stabilizoval a mám pocit i nepatrného zlepšení. Jsem lajdák, jako všichni mužští a necvičím pravidelně, přesto zlepšení je znatelné. Jsem rád za info o Ecolife, to je na Míráku že ?? Pošlu tam své známé, je mezi nimi dost zájemců a adeptů.
Patr Skalka |
|
Komentář ze dne: 24. 11. 2006 08:54:48 Reagovat
Autor: chris
Mail: christensen@seznam.cz
Titulek: Behaviorální optometrie
| Neznáte někdo nějakého behaviorálního optrometristu, o kterých se zmiňuje p. Cach na stránkách www.bryle.kkp.cz v sekci děrované brýle-historie? Děkuji. |
|
Komentář ze dne: 01. 12. 2006 19:13:26 Reagovat
Autor: Květa
Mail: fridolin.kytkyn@email.cz
Titulek: http://bryle.tooms.name/
| A víte, že brýle prodává taky paní Adamcová z České Lípy? http://bryle.tooms.name/ v květnu jsem si se u ní objednala a jsem velice spokojená. Brýle mi poslala ještě ve stejný den, co jsem poslala objednávku. Má na svých stránkách objednávkový formulář. Jen odklikáte všechny údaje. Zdá se mi to jednoduché. Je to zřejmě dealerka pana Cacha, protože poslala s brýlemi i jeho brožurku. Květa |
|
Komentář ze dne: 11. 12. 2006 15:13:51 Reagovat
Autor: Jurka
Mail: @
Titulek:
| Byl jsem včera na výstavě Minerva, kde pan Cach a jeho společnost děrované brýle pravidelně prodává. Měl jsem se možnost s ním zde před časem seznámit a jsem samozřejmě jedním s těch, co děrované brýle vlastní, pravidelně nosí a s nimi cvičí.Čas od času zabrousím na tyto stránky a přečtu si co nového atd. V soboru před výstavou jsem nakoukl a také mne zaujal odkaz na levnější brýle. Ušetřit chceme všichni a když je něco levnější ... Stavil jsem se na stánku u brýlí, což činím pravidelně a měl jsem štěstí,náhodu nebo co. Nějaký pán přinesl ukázat právě brýle za 1000,- Kč a domnívám se, že to byli právě ty zmíněné levné. Velmi si stěžoval na kvalitu, provedení a vůbec jak vypadali. Oni ani ty brýle od KKP nejsou designem nic moc, ale tohle bylo opravdu otřesně forové. Měli daleko větší dirky, sice konické, trochu i zaoblené. Při prozkoumání lupou, ale bylo naprosto jasné, že to jsou rovnoměrně vyvrtané dirky a o nějakém systému či algoritmu ani stopy.Pán si koupil zde jiné s téměř zlostným rozhodnutím ty své vrátit. Vypadali opravdu spíš jako papírové.
Od 15 hodin měl pan Cach přednášku na kterou jsem šel, přesto, že jsem s brýlemi velmi spokojen. Přednáška byla velmi obšírná a podrobná, všíchni jsme se dohodli, že opravdu měla profesionální úroveň a přístup. DOPORUČUJI. |
|
Komentář ze dne: 14. 01. 2007 21:08:46 Reagovat
Autor: Láďa
Mail: lopal@centrum.cz
Titulek: Koupě brýlí
| Zdravím všechny. Narazil jsem zde na diskuzi o děrovaných brýlích. Jelikož jsem krátkozraký, rád bych je zkusil. Může mi prosím někdo dát kontakt na p.Caha nebo mailovou stránku, kde je možné tyto brýle objednat?Prosím pouze seriozně (ne na nějaké padělky). Díky moc (možno poslat na můj mail). |
|
Komentář ze dne: 17. 01. 2007 18:18:21 Reagovat
Autor: Frantisek
Mail: @
Titulek:
| Tady je:
http://bryle.kkp.cz/
|
|
Komentář ze dne: 07. 02. 2007 14:56:27 Reagovat
Autor: Gaf
Mail: zkrat_minul@yahoo.com
Titulek: Děrované brýle
| Používám děrované brýle a ať už to je subjektivně-psychosomatická deformace optických vjemů nebo objektivní sugesce submisivního podvědomí nebo prostě jenom fyziognomický proces posilování, doopravdy to funguje (: Už po týdnu vidím líp. Stejně jsem tomu věřil ještě předtím, než jsem je kupoval. |
|
Komentář ze dne: 09. 02. 2007 13:30:46 Reagovat
Autor: Julča
Mail:
Titulek:
| Osobně mám ty z České Lípy asi 8 měsíců a jsem velmi spokojena. Zkušenosti mám stejné jako předřečníci - přediskutéři. Kamarádka chtěla ušetřit a koupila ty "Zmojemské", no je to uplně o něčem jiném. Nepoznám jestli je to falsifikát nebo starý typ, ale když si je nasadíte na oči a jste zvyklá na brýle od KKP, poznáte okamžitě rozdíl. prostě je to čajíček. "Znojemské okurky" jsou faj, " Znojemské brýle"... hmmm. |
|
Komentář ze dne: 11. 03. 2007 14:09:40 Reagovat
Autor: Marika
Mail: @
Titulek:
| Hezký den, jdu rovnou z Minervy a jsem pěkně dopálená. Koupila jsem si přes internet děrované brýle od firmy Paracelsus a to jsem si teda dala.Samozřejmě jsem chtěla ušetřit, ale hned po zaslání brýlí jsem měla pocit, že to není jako ty, co jsem si zkoušela na minulé Minervě. Dnes jsem je vzala s sebou a s brýlemi od KKP se to nedá srovnávat, dírky nejsou konické, jsou pravidelně vrtané atd. Vlastně si to vše ani nepamatuji, jen ten pocit, že jsem koupila špatně a asi i draze starý typ. Mám pocit, že mně napálili a obrali o peníze. Brýle okamžitě posílám zpět a chci peníze, dokonce zvažuji i jestli nepodám na ČOI podnět ke kontrole.Přemýšlím i o tom, že se na Minervu vrátím a koupím si je od KKP. Dejte si všichni pozor, cena není to hlavní a jsem zvědavá jestli si Paracelsusové troufnou příští týden do Holešovic na Biostyl. Tam ČOI pravidelně chodí, měli by jim znepříjemnit život. Vlastně jim zavolám, už jsem se rozhodla. |
|
| | Komentář ze dne: 11. 03. 2007 14:13:03 Reagovat
Autor: pepa
Mail: @
Titulek: Re:
| A to se nestydí si dát reklamu do věstníku Minervy 1/2007.. To je vrchol ... Pošli na ně ČOI, škodí to nám všem... |
|
Komentář ze dne: 17. 03. 2007 21:33:16 Reagovat
Autor: abra
Mail: abrasac@seznam.cz
Titulek: velikost brýlí
| Uvažuji o koupi děr. brýlí od KKP, ale zaráží mě, že se nikde neuvádí velikost brýlí. To je jedna universální velikost? To potom ale někomu padají z hlavy a někdo je na hlavu nenacpe, ne? Může mi někdo napsat jaká je spokojenost s velikostí těchto brýlí? Mám 7dptr a chci ty brýle vyzkoušet, protože se bojím jít na operaci laserem. Byla bych vděčná o zlepšení i třeba jen o 1 dptr |
|
| | Komentář ze dne: 19. 03. 2007 11:14:05 Reagovat
Autor: burisha
Mail: burisha@azet.sk
Titulek: Re: velikost brýlí
| Ja som obrzala okuliare minuly tyzden, mam sice uzsiu tvar, ale nepadaju mi, aj ked su mi trosku sirsie. Zavisi od ich zahnutia za usami, ktore Vam upravia v kazdej optike na pockanie. Celej mojej rodine (aj muzom) boli dobre, male neboli nikomu. Zatial som s nimi velmi spokojna, pouzivam ich hlavne na TV a pozera sa mi cez ne vyborne. Kedze ich mam este kratko, o dosiahnutych vysledkoch napisem az neskor. |
|
Komentář ze dne: 18. 03. 2007 00:40:48 Reagovat
Autor: jana
Mail: janna.ros@seznam.cz
Titulek: Nedůvěra
| Ráda bych tyto děrované brýle zkusila, ale nikde o nich není žádná debata krom této stránky. No reference jsou perfektní, ale až na to, že u těch odpovědí kde jsou brýle tak strašně vychvalovány není žádný e-mail. Vím, že to není povinné políčko, ale přeci jen to budí nedůvěru a 2000 kč není málo. Pokud by někdo znal podobnou diskuzi na jiných stránkách tak ji sem prosím vložte. |
|
Komentář ze dne: 04. 06. 2007 15:03:26 Reagovat
Autor: TomKa
Mail: @
Titulek:
| opravdu nejsou vsechny komentare z jednoho IP? |
|
Komentář ze dne: 12. 06. 2007 15:57:09 Reagovat
Autor: kidek
Mail: pacaklu@seznam.cz
Titulek:
| Mě by zajímalo jaktože, když ty brýle zlepšují zrak,tak stejně normální brýle nosí přes 30% lidí a nikde sem o nich neslyšel. |
|
Komentář ze dne: 12. 06. 2007 15:59:05 Reagovat
Autor: kidek
Mail: pacaklu@seznam.cz
Titulek:
| Kdyby byly přeci tak dobré tak by je každý používal a ty 2000 by za ně dal. |
|
| | Komentář ze dne: 17. 07. 2007 00:05:13 Reagovat
Autor: Viero
Mail: @
Titulek: Re:
| Taky tomu nevěřím. Řekl bych že tahle diskuse je uměle přiživovaná kýmsi z oné firmy. |
|
| | | Komentář ze dne: 17. 08. 2007 10:51:45 Reagovat
Autor: verča
Mail: jilkajda@seznam.cz
Titulek: Re: Re:Nevím
| Je to možné a divné, že tam fakt u těch kladných referencí není ani jeden mail. Já jsem tyto brýle neznala až do dnešních prázdnin, kdy moje dcera vzala na chatu kamarádku a ta tam s nimi cvičila každý den, potvrdila mi, že má zrak za rok lepší o půl dioptrie. Tak nevím, váhám, zda je koupit. Už jsem chtěla, ale pak jsem si na netu našla, že kkp je zkratka pro kancelář komerčního poradenství, a poradcům jsem nikdy nevěřila ach jo, tak nevím zase..... |
|
Komentář ze dne: 31. 08. 2007 07:38:15 Reagovat
Autor: Karla
Mail: @
Titulek:
| Ja jsem si je koupila v breynu v Praye na Esoterice a jsem s nimi moc spokojena. Studuji specialni pedagogiku na UJEPu, jsem vlastne dene na pocitaci a oci dostavaji dost zabratt Mam pocit velke ulevy a relaxace vzdy pouziti bryli. Ylepseni tak osi jen o pul dioptrie. Doporucila jsem je ii kamaradkam ze zdravky / zubni technicky a takz jsou spokojene.Prominte cestinu, ale mame nejakou klavesnici ve skole a ja to neumim prepnout |
|
Komentář ze dne: 13. 09. 2007 22:17:39 Reagovat
Autor: Don
Mail: xxx.tream@seznam.cz
Titulek: Zase a pořád
| Zase a opět kladné odpovědi bez e-mailu. Je vidět, že ty brýle chce někdo prodat za každou cenu. ;) |
|
Komentář ze dne: 23. 09. 2007 23:58:18 Reagovat
Autor: dalibor
Mail: qac@email.cz
Titulek: ??
| Teda přečetl jsem naráz celou diskuzi s tim, že to je prostě naprostá bomba, že do nich také zainvestuji. A teď jsem vážně na pochybách... snad se to vysvětlí. To, že všichni ti šťastní majitelé nepíšou kontakt na sebe je opravdu zavádějící. Necham si to projít hlavou a porozhlídnu se i někde jinde |
|
Komentář ze dne: 24. 09. 2007 00:09:15 Reagovat
Autor: dalibor
Mail: qac@email.cz
Titulek: dalibor
| Můj názor je takovej, že se budu řídit podle pokynů v článku, protože to mi dává smysl, nikdo mi to nevychvaluje až do nebes v padesáti komentářích bez kontaktu. A je to zadáčo, nerad bych si pak rval vlasy kvůli díram v brejlích za dva litry. Ale jestli mě o tom někdo doopravdy přesvědčí, rád bych je používal. Klidně se může někdo ozvat na mail, rád si popovídam. |
|
Komentář ze dne: 01. 10. 2007 09:31:02 Reagovat
Autor: petr
Mail: petroliva@email.cz
Titulek:
| Já na sebe svúj kontakt dám.Zkušenosti s brýlemi mám dobré, koupil jsem si je někdy v lednu a mně to pomáhá. Určitě od únavy při práci na počítači a vím že se mi i zrak zlepšil. Je mi 54 a brýle jsem ještě nazačal nosit, myslím si, že se k tomu schylovalo. Pocit zlepšení prostě mám. Já osobně nepochybuji o tom, že příspěvky zde jsou od uživatelů brýlí. Koupil jsem si je na doporučení kamaráda Jaroslava Vícha a pokud vím v jeho okolí je má nejméně dalších pět lidí. Neslyšel jsem nespokojenost. Je pravdy, že si moje kolegyně z práce koupila nějaké levnější, nevím kde a od koho a ta moc spokojená není. Ty její jsem zkoušel, jsou trošku jiné, ale za 5 minut to nepoznáte.
Poznámka: napište někdo adminstrátorovi, vžyť on ID musí mít, tak je sem múže dát, nebo snad ne ?? |
|
Komentář ze dne: 04. 10. 2007 09:12:42 Reagovat
Autor: René Novák ml.
Mail: rene.novak.ml@centrum.cz
Titulek: Můj komentář
| Dobrý den všem, reaguji na některé negativní podněty v této diskuzi. Znám se s Petrem Olivou i některými jeho kolegy a byl jsem to já kdo jim doporučil koupi těchto brýlí. Sám je mám od dubna 2006 a jsem velmi spokojen, Zrak mám bezpochyby lepší o unavě očí ani nevím. Já jsem svůj e. mail uvedl a i své jméno ve svém prvním e.mailu z 4.4.2006. Vůbec se nedivím ostaním přispěvatelům, že přispívají anonymně, je přece včeobecně známo, že spamoví roboti vytahují informace právě z takovýchto diskuzí. Pokud tedy nechcete mít plnou schránku volovin, tak e.mail nenapíšete. Samozřejmě veřejné e.mailové služby jsou proti spamu chráněné, ale firemní ne vždy. Navíc nevím jak vám, ale nám kontrolují firemní poštu i odeslanou :-). Samozřejmě pokud by bylo ID u každého příspěvku, tak není o čem diskutovat. Co se týče toho, že se diskuze rozeběhla jen zde, ono to taky prostě bývá, sem lidé evidentně chodí, tak proč diskutovat jinde ?
Můj závěr : Děrované brýle mám rok a půl a jsem s nimi spokojen - tečka, |
|
Komentář ze dne: 23. 10. 2007 12:11:52 Reagovat
Autor: petr
Mail: petroliva@email.cz
Titulek: POZOR
| Byl jsem dnes na výstavě ECOLIFE na míráku. Samozřejmě zde jako vždy prodávají děrované brýle, ale narazil jsem zde na reklamu Paracelsusu a to v časopise " Po kapkách". Reklama je prý i v dalších časopisech s esoterickou tématikou. Jeden z těchto typů od této společnosti si koupila moje spolupracovnice Jaruška A. Nic moc, už jsem o tom psal v jiném příspěvku. Probíral jsem to i s prodejcem na výstavě ( KKP s.r.o. - pan Cach ) vpodstatě mi řekl, že se jedná asi o starší generaci, s téměř žádnou či velmi sníženou účinností.Asi nějaký výprodej, tak si dejte pozor, masivní reklama není vše. Pro mně je rozhodně věrohodnější firma, která svůj výrobek prodává přímo. Navíc právě brýle od KKP já a moji kolegové máme, jsme spokojeni. Navíc zlevnili !!!! |
|
| | Komentář ze dne: 24. 10. 2007 15:51:39 Reagovat
Autor: Petr Lenhart
Mail: @
Titulek: Nekupovat
| Dobrý den.
Na tuto diskuzi jsem narazil náhodou. Dobře radím všem co si chtějí tyto brýle zakoupit, ať to nedělají. Brýle mám asi 8 měsíců a žádný přínos jsme nezjistil. Prvních 5 měsíců jsem je nosil neustále s přesvědčení, že bude nějaká změna, ale nedostavovalo se vůbec nic. Poslední 3 měsíce jsem brýle nosil jen částečně, když jsem si na ně vzpoměl. Žádné zlepšení zraku nepřišlo. To jsem měl raději za ty 2000 kč pozvat ženu na večeři a koupit ji nějaký hezký dárek. Teď leží v šuplíku a jsou mi k ničemu. A jak tu už někdo psal tak je tato diskuze nejspíše uměle udržována při životě.
S Pozdravem Petr Lenhart. |
|
Komentář ze dne: 25. 10. 2007 11:49:09 Reagovat
Autor: René Novák ml.
Mail: rene.novak.ml@centrum.cz
Titulek: Petru Lenhartovi
| Pane Petře, je určitě dobře, že jste zde popsal i negativní poznatek. Trochu jste polekal protože jsem zastánce této metody,osvědčila se mně a doporučuji ji známým. Nelenil jsem a 16 lidem z naší firmy a spřátelených jsem napsal em. s dotazem na jejich zkušenost.Všichni si je v podstatě chválí, pouze jedna kolegině uvedla, že je má spíš pro odpočinek a relagaxi očí. Toho se dá dosáhnout samozřejmě daleko levnějším způsobem. Já i moji kolegové pracujeme v oblasti IT, což je minimálně 10 hodin denně u monitoru. Myslím si, že když své brýle zde nabídnete za sníženou cenu - jako starší, určitě je někdo rád koupí. Nevím zda tuto diskuzi přiživuje prodejce, ale nakonec proč ne. Podle mne je to dobrý produkt a své zkušenosti píši v předchozích příspěvcích. |
|
Komentář ze dne: 25. 10. 2007 12:00:55 Reagovat
Autor: kerel K
Mail: @
Titulek:
| Občas nakouknu, co je nového, pár přispěvků je nových. Mám "brýle" druhý rok a jsem spokojen. Nemáte pane astignatismus? Pak to prý funguje jinak.Už jsem je viděl také levnější a také v nějaké reklamě, ale váhal bych. Nejlepší je opravdu nákup na výstavě, vím co si beru a hned si to zkusím. |
|
| | Komentář ze dne: 31. 10. 2007 11:11:40 Reagovat
Autor: jana
Mail: janaa.ros@seznam.cz
Titulek: Co je to astignatismus
| Chtěla bych si tyto brýle pořídit, ale pořád jsem na vážkách?
Co je to ten astignatismus? Nikde jsem to nenašla. Díky za vysvětlení. |
|
Komentář ze dne: 06. 11. 2007 22:16:40 Reagovat
Autor: mag
Mail: @
Titulek: astigmatizmus
| Astigmatizmus - lidově cylindry... |
|
Komentář ze dne: 14. 11. 2007 17:02:13 Reagovat
Autor: Stanley
Mail: @
Titulek: cylindry
| Zravím, mám dotaz ohledně děrovaných brýlí. Účinkují i na astigmatizmus, neboli cylindry? |
|
| | Komentář ze dne: 21. 01. 2008 15:47:19 Reagovat
Autor: Lucka
Mail: @
Titulek: Re: cylindry
| Zdravím Vás!
Všichni, kdož jsme se setkali s možností koupit si tyto brýle řešíme otázku, zda to bude k něčemu, anebo jen utratíme pouhých 2000 Kč. Dotaz na astigmatizmus mne oslovil, a tak jsem se začala pídit po odpovědích. Mám astigmatismus (cylindr) na levém oku v hodnotě 0,5 a osu oka posunutou na 75 stupňů. Takže zodpovězení této otázky mně čím dál více zajímalo. Můj známý z České Lípy byl tak ochotný, že se vydal do firmy KPP přímo za panem Cachem. Ten mu po přečtení mých obtíží sdělil následující: První co řekl bylo, že pro astigmatismus to nic neřeší. Astigmatismus je vrozená vada a že zrak se mi tímto způsobem nezlepší. Je však možné, že by se zhoršování zpomalilo, večer bych nebyla unavená a nebolela by mně hlava po delším čtení, dále možnost používání brýlí u počítače a tím zmírnění jeho působení na oči.
Takže "sumasumárum" mi vychází, že je to pro můj problém dosti drahý "špás". Co však u pana Cacha oceňuji, je fakt, že při rozhovoru mluvil na rovinu a nepoužíval žádné obchodní fígle, aby tyto brýle za každou cenu prodal.
Přeji všem ať se daří a těm, kterým brýle mohou pomoci, ať se tak stane. |
|
Komentář ze dne: 01. 02. 2008 12:12:33 Reagovat
Autor: Jarka Novotná
Mail: jarkann@email.cz
Titulek: bryle
| Trošku Vám budu oponovat. Koupila jsem tento výrobek svému manželovi k vánocům, samozřejmě si brýle nejdříve vyzkoušel na výstavě. Denně je nosí a velmi si je pochvaluje. Nedalo mi to, nosím je a cvičím ačkoliv mám astigmatismus asi tak stejný jako Vy, přesto pociťuji obrovskou úlevu v očích a stojí to za to. Manžel si dokonce objednal druhé na dobírku, abychom se prý nehádali a mohl si je vzít do práce k počítači. S prodávajícím mám podobnou zkušenost jako Vy, také mne na rovinu upozornil jak reaguje astigmatické oko, tedy že pro mne jsou jen k relaxaci a odpočinku. Podle mne to stojí za to. Já i můj manžel je můžeme jen a jen doporučit. On má asi 2 dioptrie na dalekozrakost a je přesvědčen již po měsíci a zlepšení. |
|
Komentář ze dne: 27. 03. 2008 11:14:41 Reagovat
Autor: jirka
Mail: @
Titulek:
| dnes si je jdu vyzkouset na vystavu Biostyl v holesovicich,tak jsem na ne zvedavej |
|
Komentář ze dne: 02. 04. 2008 11:02:58 Reagovat
Autor: trogar
Mail: trogar@seznam.cz
Titulek: Pinhole glasses(děrované brýle).
| V první řadě jde vždy o byznys. Já netvrdím, že to nemá positivní účinky, ale 1800Kř je hodně přemrštěná cena. Na http://www.jdharris.co.uk/ jsou identické brýle za zlomek této ceny. Při koupi více než 100ks by vás jedny vyšli na cca 150Kč + poštovné. Při koupi jednoho kusu by vás i s poštovným vyšli na cca. 500Kč. O tom si ale musí každý udělat svůj úsudek. Dnes už i v Číně se dělají kvalitní výrobky. Levná pracovní síla prostě láká. Koukněte se třeba na www.ebay.com, zadejte "pinhole glasses". Nikomu z vás nic nevnucuji, vždyť v první řadě jde vždy o byznys. |
|
Komentář ze dne: 25. 04. 2008 13:06:37 Reagovat
Autor: MAK
Mail: mk.tn@centrum.cz
Titulek: cena
| A čo hovoríte na tieto derované brýle (link bude na konci zprávy)? Podla mňa sú taktiež dobré, identické ako tie na KKP a za lepšiu cenu .Majú tiež konické dierky.Tak zvažujem ich kúpu.Má ich niekto?
Dakujem http://www.paracelsus-dk.com/csc_article_details.php?nPos=0&saArticle[ID]=21&VID=Yz1LWyooQh9vrGpp&saSearch[word]=&saSearch[category]=děrované%20brýle&saSearch[special]= |
|
Komentář ze dne: 28. 05. 2008 22:29:41 Reagovat
Autor: Honza
Mail: @
Titulek: Zlepšení
| Zdravím všechny, pod dojmem všech příspěvků jsem zakoupil dírkované brýle a měl bych dotaz. Některé z příspěvků uvádějí docela velké zlepšení zraku. Mám kolem 3 dioptrií na každém oku. Pokud budu brýle nosit a zrak se bude zlepšovat, nemůže dojít k ochabnutí svalů, když si zase nasadím své dioptrické brýle? Popřípadě není na škodu, když budu své brýle nosit i když se mi bude zrak zlepšovat a stačily by mi tedy brýle o něco slabší? (Samozřejmě bych si nechal napsat slabší brýle, ale asi až po nějaké době). Díky. |
|
Komentář ze dne: 09. 01. 2009 12:43:01 Reagovat
Autor: Kubik
Mail: strnka@centrum.cz
Titulek: Drahý kousek plastu
| Ceny děrovaných brýlí se dost podstatně liší (od 500 Kč až do 2000 Kč). Jaké máte zkušenosti s levnějšími alternativami? Jsou dražší modely skutečně lepší a proč? Jde pouze o tahák na peníze? Ačkoli tomuto optickému efektu posilování očních svalů věřím, připadá mi nesmyslné dávat za takovou primitivní věc téměř 2000 Kč. Tvar průzorů, jejich rozteč nebo zakřivení plastu přeci není nic, co by výrobu tolik prodražilo. Nebo se mýlím? |
|
Komentář ze dne: 23. 02. 2009 11:38:02 Reagovat
Autor: Voky29
Mail: @
Titulek: nevím
| Před několika měsíci se mi podstatně zhoršil zrak. Tak jsem si řekl, že ty děrované brýle zkusím. Opravdu nevím co si mám myslet. Brýle nosím kolem dvou měsíců, ale je to beze změny. Možná je to tím, že brýle jsou už staršího typu. nevím. |
|
Komentář ze dne: 08. 03. 2009 22:07:45 Reagovat
Autor: BLudny Balvan
Mail: blb@upcmail.cz
Titulek: Frantisek Cvach je podvodnik
| Vazeni,
Mel jsem tez podezreni, ze si kladne ohlasy pise pan Cvach sam. Rozhodl jsem se tedy vyzkouset, zda e-mailove adresy u "oslavnych" prispevku jsou prave. Tyto 4 e-mailove adresy vubec neexistuji! jarkann@email.cz, rene.novak.ml@centrum.cz, petroliva@email.cz, jarkann@email.cz. Opravdu pozoruhodna shoda nahod! Pan Cvach neni nastesti tak chytry, aby falesne adresy na freemailech aspon zalozil.
Tem, kteri vladnou anglictinou, doporucuji clanek na wikipedii, zejmena sekci References. http://en.wikipedia.org/wiki/Pinhole_glasses |
|
Komentář ze dne: 16. 05. 2009 00:30:59 Reagovat
Autor: strakow
Mail: strakow@centrum.cz
Titulek: Ano, maily neexistují
| Táké jsem zkusil další emaily,a ty také nefungují,takže si myslím,že brýle jsou podvod,ale at to každý posoudí sám..... |
|
Komentář ze dne: 18. 05. 2009 12:14:35 Reagovat
Autor: Adam
Mail: adam.ha@seznam.cz
Titulek: Podvod ?
| Vážení , podvodů je opravdu plný INTERNET , ale děrované brýle opravdu fungují . Základ je dobrý , jen se asi hodně těch " šikovných " snaží přivydělat si pár tisícovek .
Já jsem zkoušel v brýlích několik velikostí a několik hustot dírek a je to vždy jiné ...a na to , aby to jeden obyčejný člověk doma dokázal otestovat a přitom si ještě více nezkazit zrak je skoro nemožné . Jsou na net-u firmy, co dávají možnost vrátit zboží , ale čas je krátký na to, aby se projevily účinky . Dokonce jedna firma nabízí děrované brýle něco jako BIFOKALNI , mají v horní části dírky vodorovné, ve spodní části dírky směrované dolů . Nikde se ale nedovíte velikost a hustotu dírek . A to je asi základ !
Adam Hájek |
|
Komentář ze dne: 29. 09. 2009 18:57:50 Reagovat
Autor: Pavel
Mail: profik.pavel@centrum.cz
Titulek: Dalekozrakost
| Mělo by toto cvičení zlepšit vidění i pro dalekozraké?Nebo se to vztahuje jen na krátkozrakost?Předem děkuji za odp. |
|
| | Komentář ze dne: 30. 09. 2009 08:47:48 Reagovat
Autor: Libor (autor stránek)
Mail:
Titulek: Re: Dalekozrakost
| Cvičení pomůže především v případě dalekozrakosti. Při zaostřování na blízko se totiž přímo uplatňuje posílení svalů cvičením. V případě krátkozrakosti je ten efekt pomalejší. |
|
Komentář ze dne: 24. 10. 2009 00:58:39 Reagovat
Autor: petr
Mail: kocour95@seznam.cz
Titulek: zrak
| Ahoj mohl bys mi napsat na email nějaké rady na zlepšení zraku??? Mám 4 drioptie (na dalku) a brýle nechci nosit a z čočkama je samá práce a rád bych se brýlí zbavil jednou pro vždy... pls porad |
|
Komentář ze dne: 04. 01. 2010 23:40:04 Reagovat
Autor: Vladia
Mail: vlada.hzavinacgmail.com
Titulek: Děrované brýle ADIUVIS Pinhole
| Má někdo zkušenost s děrovanými brýlemi ADIUVIS Pinhole. Jsou funkční? Cená je mnohem příznivější než jsem zaregistroval při prolítnutí diskuse. Je originál nebo plagiat? |
|
Komentář ze dne: 25. 02. 2010 13:57:48 Reagovat
Autor: Šárka
Mail: SarinkaSt@seznam.cz
Titulek:
| Máte-li někdo zájem, prodám děrované brýle od KKP. Byla jsem na laserové operaci, takže je nepoužívám. Ozvěte se na email, ráda pošlu více informací nebo nafotím. |
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Špatný zrak |
|
|
|
18.11.2008: Omluva Omlouvám se všem čtenářům za několikadenní částečnou nefunkčnost stránek - udělal jsem chybu ve zdrojovém kódu stránek :-(
|
|