o "Ještě jeden dotaz..je nutné, aby se práškový Kreatin Monohydrate CreaPure uplně rozpustil, nebo stač . . . " >>>
o "S glukózou bych doporučoval brát kreatin pouze po tréninku, řekněme 5-6g kreatinu a k tomu 30-50g gl . . . " >>>
o "Zdravím, začínám s posilováním a chtěl bych se zeptat..je dobré hned ze začátku začít brát kreatin s . . . " >>>
o "Zdravím a děkuji za kvalitní článek a rady. Jsem zde poprvé. V minulosti jsem vyzkoušel pár půstů, n . . . " >>>
o "Myslím, že byste se měl ohledně návratové fáze držet spíše doporučení lékařů, kteří mají s FPH dlouh . . . " >>>
|
|
Tyto stránky si právě prohlíží 3 lidé. |
|
|
Komentáře ke článku: Proteinové nápoje - diskuze (ze dne 06. 10. 2002, autor článku: Musculus)
Komentář ze dne: 17. 10. 2002 08:02:28 Reagovat
Autor: Kajdik
Mail: Kajdik@seznam.cz
Titulek: Bolid!!!
| Zdravím všechny čtenáře sportovních serverů, jsem si první, kdo se sem odvážil něco připsat, ale doufám, že si to alespoň někdo přečte! Jsem nadšený prací p. Diviše, ale přesto mi nedá, abych mu neoponoval v tom, že právě výrobky firmy Bolid, kterou tady obhajuje a chválí, bych raději, dle vlastních zkušeností, nikomu nedoporučoval! Vyzkoušel jsem totiž proteiny, a ještě další dva preparáty, od výše zmiňované firmy, a jelikož jsem si pořídil "výhodnější" 3kg balení, nakonec jsem je tedy s velkým přemáháním dobral celé! Nikdy ale nezapomenu na ta rána, kdy se mi na záchodové míse svírala střeva, a veškerý jejich obsah putoval vždy v tekuté formě a velice rychle směrem dolů! Když k tomu přidáte šílené každodenní nadýmání, dojdete k závěru, že něco není v pořádku! Stačilo vždy nepatrně zvýšit denní dávku, a druhý den jsem měl o zábavu postaráno! Nechtěl bych se Bolidu nějak dotknout, to ne, chci ho přímo odsoudit!!! Myslím si totiž, že lidé, jenž tyto "produkty" připravují, moc dobře vědí, jaktože je výsledná cena o tolik nižší s přihlédnutím ke konkurenci! Nejsem sám, kdo si něco podobného prožil, proto si troufám napsat výše zmiňované! Přes všechny zápory čišící z mého předchozího textu nemohu proteinům od Bolidu cosi upřít! Jde o to, že jsem s nimi nabral relativně dost kg, ale domnívám se, že kdybych začal před "Boliďáckou kůrou" s jinými proteiny, moje tělo by reagovalo naprosto stejně, vlastně ne, malý rozdíl by tady jistě byl, nesvíral bych v bolestech záchodové prkýnko!!! Posléze jsem přešel na výrobky firmy Promil, nejprve jsem zkusil nižší koncentraci, Laktofit 65, a ačkoliv jsem do sebe "ládoval" dost vysoké dávky, tělo to zvládlo bez potíží! Nyní užívám Super Protein od téže firmy, 70 % proteinů, chuť a kvalita dobrá, a hlavně rána bývají klidná!!! Méžná jsem teď někoho nepotěšil, ale věřte mi, že moje rady a zkušenosti v sobě neukrývají žádné postranní úmysly, ba ani nejsem zhrzeným distributorem Bolidu! Kdepak, chtěl bych jen varovat ty čtenáře a koupěchtivé zákazníky firem s doplňky výživy varovat před tím, aby ve snaze nesáhnout hluboko do své peněženky nepřišli posléze na to, že na okřídleném: "Nejsme přeci tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci!", přece jenom něco bude! Vše, co jsem se snažil vyjádřit, se mi teď možná podařilo, mějte se!!! |
|
| | Komentář ze dne: 22. 10. 2002 18:27:19 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Bolid!!!
| Plně souhlasím. Kvalita výrobků Bolidu (nebo minimálně jejich chuť) je v poslední době hrozná. Už bych si od nich nic nekoupil ani já. Na odpornou chuť proteinových koncentrátů a gainerů od Bolidu jsem ve svém popisu doplňků upozorňoval dost intenzivně, ale myslím, že to nyní předělám na varování před veškerými jejich výrobky. Poslední dobou se totiž množí stížnosti i na jejich superlevný kreatin. |
|
| | Komentář ze dne: 04. 11. 2004 11:09:44 Reagovat
Autor: Janzat
Mail: @
Titulek: Maxmassive
| Chtel bych se zeptat zdali nekdo nevíte neco o kvalite výrobku maxmassive Whey protein 63. Je za velmi dobrou cenu, vyplatí se ale?N echci sedet celý den na zachode.A co vyrobky od fitclub.cz? Treba protein 54 4 kg za 720?Prosim odpovezte,nevim co si mam koupit.Shanim protein pro objemovy trenink,takze tak 50-60 % DIKY |
|
| | Komentář ze dne: 10. 01. 2006 23:38:45 Reagovat
Autor:
Mail: @
Titulek: Re: Bolid!!!
| Jo,každý má názor a ten můj je že Bolid je z porovnáním s konkurencí scela totožný(a že jsem jich vyzkoušel mnoho).Já ho beru už pár let a jsem spokojen a žaludeční nevolnosti jsem z něj nikdy neměl.Jak jsem řek,je to věc názoru.Jo a odsoudit Bolid???Jen silná a nesmyslná slova a podle tvého článku mám dojem že jsi divný člověk! |
|
| | | Komentář ze dne: 19. 01. 2006 18:46:19 Reagovat
Autor: Whisky
Mail: Whisky55@seznam.cz
Titulek: Re: Re: Bolid!!!
| No tak to je husty prave Laktofit 65 od firmy promil vlastnim..A muzu vam rict,ze kdyz jsi to vezmu tak koncim po chvili na zachode tez....takze fakt nevim co brat.. |
|
| | | Komentář ze dne: 14. 02. 2006 17:34:23 Reagovat
Autor: mrazik
Mail: @
Titulek: Re: Re: Bolid!!!
| koukam,ze se to tu deli na lidi...pro bolid a proti. ja s nim mam dobre zkusenosti,ale ta chut neni nic moc :-( parkrat jsem si po tom taky blinknul,ale to bylo spis tim,ze nesnasim sojove proteiny. pouzivam prevazne pripravky s nizsim obsahem proteinu a s mct tukama.
jsem pomerne spokojeny,jenom ta chut ... |
|
| | | | Komentář ze dne: 20. 09. 2006 11:56:36 Reagovat
Autor: Marek
Mail: fitclub@fitclub.cz
Titulek:
| Což takhle se zamyslet, jestli nemáš nesnášenlivost laktózy ? (mléčného cukru) Většina proteinů s obsahem WPC ji obsahuje. Nebo třeba zkusit si dávku rozdělit na dvě části s přestávkou cca 20 minut, tak ať nedojde k jednorázovému předávkování živinami. |
|
Komentář ze dne: 19. 11. 2002 10:04:19 Reagovat
Autor: Bengis
Mail: @
Titulek: Dobrej protejn
| Zdarec bouchaci!!jen jsem chtel rict, ze jsem si koupil protejny od PROTAMINU - 70 Whey Protein-prichut banan.Vyborna cht a kvalita moc dobra.Muzete to vyzkouset.Muzu doporucit! |
|
| | Komentář ze dne: 27. 11. 2002 08:20:24 Reagovat
Autor: Kajdik
Mail: Kajdik@seznam.cz
Titulek: Re: Dobrej protejn
| Také jsem si ho před časem obstaral, ale teprve se na něj chystám, vybral jsem ho po dlouhém zvažování cena versus kvalita, tak se to snad vyplatilo, když na něj ale pěješ takové ódy, tak to se na to těším obzvlášť!!! |
|
Komentář ze dne: 01. 12. 2002 10:18:40 Reagovat
Autor: chenda
Mail: chendaa@email.cz
Titulek: dotaz
| Před časem jsem si koupil laktofit 65 whey protein s příchutí vanilky,ale po 14ti denním užívání se mi to uplně zhnusilo,nevím proč na začátku mi to chutnalo a ted když si na to vzpomenu se mi dělá špatně.Ted už ho vůbec nepoužívám,ale bratranec říkal,že je to velmi dobrý (z hlediska obsahu) doplněk,ale nebudu něco pit když je to hnusné a když to hned celé vyzvracím,takže se chci zeptat jestli si nemám například koupit výrobek s jinčí příchutí nebo výrobek od jinčí firmy a nebo jestli bych neměl přejít na to co mi všichni doporučují a to Kreatin? |
|
| | Komentář ze dne: 17. 04. 2003 13:36:42 Reagovat
Autor: Ondřej
Mail: @
Titulek: Re: dotaz
| Jelikož mi nevyhovují bílkoviny mléčného původu - je mi po nich dost špatně, zkoušel jsem nejdřív bílkovinový koncentrát vyrobený ze sojy, tam byl zase problém s nadýmáním.
Nyní používám Pure Egg Protein od firmy Aminostar. Je potřeba si trochu zvyknout na chuť, ale co se týče trávení, tak alespoň pro mě je to velice lehce stravitelné.
V obchodě se nedá moc sehnat, objednávám si ho na této adrese (doufám, že to nebude bráno jako skrytá reklama, opravdu nejsem majitel této firmy :-)...
http://www.fitsport-jt.cz |
|
Komentář ze dne: 05. 12. 2002 08:32:53 Reagovat
Autor: Kajdik
Mail: kajdik@seznam.cz
Titulek: Kreatin x Protein
| Milý Chendo! Laktofit 65 jsem užíval, a řeknu Ti jedno, smrděl mi, a příliš nechutnal, nějak jsem to ale překlepal a přežil to! Svým složením je to optimum, které za relativně málo peněz získáš! Syrovátkový protein je to nej, co můžeš tělu dodat, takže to všechno zvaž a zkus nějak ten svůj odpor překonat či místo Laktofitu užívej jiný syrovátkový protein! Než se vydáš obstarat si kreatin, zjisti si z netu a časopisů, knih, všechny potřebné informace o stravě, tady toho najdeš také dost! Vyčerpej svůj přirozený potenciál, a teprve poté přejdi na suplementaci! Dle toho, jak se vyjadřuješ, soudím, že toho o tréninkové stravě ještě příliš nevís, mohl bys také zažít zklamání v tom, že investuješ do kreatinu, v marné snaze získat svaly, a zjistíš, že to pak nezabere! Důležitá je především strava, zdravá, přiměřeně objemná, vyvážená, relativně bohatá na sacharidy a bílkoviny a chudší na tuky, po určité době vyčerpáš svůj genetický potenciál a rozhodneš se pro kvalitní (syrovátkové) proteiny, dojdeš zase o kus dál, nasadíš kreatin = další pokrok, vyměníš jej za další suplement, a zase o kus postoupíš, ale nesmíš nic přeskočit a uspěchat to, jinak se připravíš o zaručené přírůstky! Jen ty proteiny Tě pak provázejí stále, pro stavbu svalů je přísun dostatečného množství kvalitních bílkovin potřebný, ale nezapomínej, neexistuje žádný zázračný suplement, vše je jen na Tobě a Tvojí ochotě, vůli se něčemu přizpůsobit a podřídit! Zdravá strava, přiměřený trénink a střízlivý přístup k výsledkům, to všechno je předpokladem úspěchu a pokroku! |
|
| | Komentář ze dne: 09. 02. 2005 14:01:04 Reagovat
Autor: goddard
Mail: goddard@seznam.cz
Titulek: Re: Kreatin x Protein
| Pokud nebude už od začátku mít vhodnou výživu, tak si akorát zničí svalovinu. Jinak nejkvalitnější protein je sojový. Kombinace sojového a syrovátkového proteinu je optimální. Taky jsou důležité vitamíny a minerály a dostatek tekutin, jinak se živiny nebudou po těle efektivně rozvádět a bílkoviny vám budou blokovat ledviny. Cukry jsou super, ale pozor na to které jíte. Některé významně ovlivňují metabolismus jater. |
|
Komentář ze dne: 05. 12. 2002 19:08:25 Reagovat
Autor: chenda
Mail: chendaa@email.cz
Titulek: hmmm
| No do bylo asi vyčerpávající (asi o tom něco víš a tvůj slovník je velmi kvalitní na to co jsem se naučil dozatím ve škole),ale asi máš pravdu (ve všem co si řekl) ,tak to budu muset překousnout a makat,díky díky díky!!!! |
|
Komentář ze dne: 16. 12. 2002 22:45:29 Reagovat
Autor: duhen
Mail: m.jarusek@seznam.cz
Titulek:
| Vypadá to tady trošku jako kampaň proti Bolidu,ale nezbývá mi než souhlasit. Začínal jsem on nich na sacharidovém nápoji.Teda ten mi nevadil,byl i chuťově dobrý,taky když je to sladký,co by nechutnalo,že jo:-) Ale pak přišel protein,příchuť mandle nebo co,děs běs.Chuť i trávicí potíže byly jedno horší než druhý. Říkal jsem si,že to byla si náhoda,tak sem si při rýsování koupil 90 procentní.A bylo to to samé.Jenže sem to vyhodit nechtěl a tak jsem poctivě papal a hlídal si každé své kroky. Nyní jsem na Promilu a je to nesrovnatelné.
Kupuji 65,kvuli financni tisni,ale rad bych zkusil 75.Treba nekdy..... |
|
Komentář ze dne: 17. 12. 2002 07:41:33 Reagovat
Autor: Kajdik
Mail: @
Titulek: Protamin
| Jsem tady, abych se s vámi zase rozdělil o pár zkušeností s novým proteinem! Dávám si teď, 14 dnů, Whey Protein od Protaminu, krabice a dobrozdání na ní sice vykazuje logo Canada, ale kvalita mi teď (rozuměj po těch 14ti dnech) nepřipadá zrovna nejlepší! Dostavily se totiž trávicí obtíže! Nejdříve jsem vše přičítal vyšším dávkám, tak jsem šel o něco níž! Problémy neustoupily, takže jsem zase o něco ubral, pak zase a zase (člověk se brání a podvědomě vzpírá uznat to, že by svoje peníze vyhodil za nějaký "šmejd")! Nakonec jsem zkusil pár dní vynechat! Vše se vrátilo do normálu! Zažívám obdobné pocity jako u Bolidu, pravda, nějaká změna tady přeci jen je, báječně to chutná, ale ranní bolestivé sevření záchodového prkénka ne a ne zmizet! Opustil jsem bláhově osvědčenou kvalitu, Super Protein od Promilu, a vrhl se do riskování s tím, že si pořídím něco "lepšího"! Příště dám na vnitřní pocit a zůstanu hezky při zemi! Jediné co zbývá je třičtvrtěkilová pixla s proteinem! Jak se znám, tak to překousnu a doberu jí, tělo si nakonec zvykne a časem to vstřebává rychleji a relativně bez obtíží, je to pro mě ale poučení pro příště! Zkušenost k nezaplacení! P.S. Ještě něco, před koupí jsem zaváhal poté, kdy jsem zjistil, že na krabici je všechno česky, nejen nalepený stručný návod a složení, prostě celá nálepka byla česká! Oznámení, že výrobce je z Kanady a distributor z Moravy mě poněkud vyvedlo z klidu, ale nakonec jsem podlehl a přípravek si koupil! Příště ani ťuk! |
|
Komentář ze dne: 16. 01. 2003 16:46:53 Reagovat
Autor: Norman
Mail: xnorman@seznam.cz
Titulek:
| Nazdárek fitnesáci. Musím litovat, že jsem nepřečetl všechny předchozí příspěvky před 14 dny, kdy jsem si zakoupil 70% proteiny od Bolidu. Má střeva na ně reagují podobně jak již bylo napsáno, proto od této značky také odrazuji. Přesto mám tip na celkem dobrý protein - LP od firmy Penco. Jeho cena je přijatelná a měl jsem s ním dobré výsledky. Je možné, že jeho složení není ideální - jsem spíše začátečník a nemám o tom ještě úplně přehled. Ale každopádně s ním mám dobrou zkušenost. |
|
Komentář ze dne: 10. 02. 2003 20:25:26 Reagovat
Autor: loutka
Mail: @
Titulek:
| Tak vas všechny zdravím.Vaše názory jsou velmi zajímavé a poučné.Ja používám výrobky f. American Muscle konkrétně Protein power a je super. |
|
Komentář ze dne: 27. 02. 2003 16:40:26 Reagovat
Autor: samus
Mail: @
Titulek: Co vitalmax?
| Mate nekdo zkusenosti s vyrobky firmy vitalmax?Prej nova a dost dobra firma z Frydlantu? |
|
Komentář ze dne: 04. 06. 2003 14:01:34 Reagovat
Autor: gsm.laik
Mail: @
Titulek: Vitalmax? Už nikdy
| Nechal jsem se navezt jednou kozatou prodavackou do Vitalmaxu. Koupil jsem si 63, ale je to humač. Chut hnusna, stravit se to nedalo... Uz nikdy více. |
|
Komentář ze dne: 30. 07. 2003 10:06:19 Reagovat
Autor: sunny
Mail: @
Titulek: ATP
| Cus vsici. Jak to tak ctu, od Bolidu bych si nekoupil ani kamincku do boty. Uz rok uzivam 70 aminoprotein od ATP a je vybotnej. Teda az na tu cenu... Ach jo... |
|
Komentář ze dne: 05. 09. 2003 20:16:43 Reagovat
Autor: Hrnča
Mail: hrnca@mujbox.cz
Titulek: 50%
| Myslíte,že stačí 50% Protejn. nápoj,když mám střední zátěž?? moc díky! |
|
| | Komentář ze dne: 06. 09. 2003 09:03:48 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: 50%
| Nevím, co myslíš tím střední zátěž, ale pro silovou a objemovou část přípravy jsou vhodné naopak proteinové nápoje s nižším obsahem proteinů - kolem 50% (je potřeba určitá energetická "nálož" v podobě sacharidů). |
|
| | | Komentář ze dne: 14. 09. 2003 20:20:52 Reagovat
Autor: Hrnča
Mail: hrnca@mujbox.cz
Titulek: Re: Re: 50%
| střední zátěž znamená nulová,chystám se na zimu do posilovny a bratranec říkal,že musím chytit nějaký základ v podobě proteinů a koupil mi tuhle 50stku. Takže kolika % bych měl mít? A proteiny nebo sacharidy,zase nechci potom ztloustnout? Moc díky Hrnča! |
|
| | | | Komentář ze dne: 15. 09. 2003 07:47:54 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Re: Re: 50%
| Pokud intenzivně necvičíš v posilovně (s činkami či na přístrojích), pak žádné doplňky výživy nepotřebuješ!!! Dokonce se bez nich snadno obejdeš i v začátcích tréninku. Pokud však chceš své pokroky podpořit, 50% proteinový nápoj je vhodnou volbou - nejlépe asi půl hodiny před spaním, nebo min. 1,5h po tréninku (po 1. potréninkovém jídle). |
|
Komentář ze dne: 12. 10. 2003 20:40:28 Reagovat
Autor: kondyc
Mail: @
Titulek: Domácí prtejn
| Nevíte někdo jestli se dá protejňák udělat i po domácku? |
|
Komentář ze dne: 03. 11. 2003 19:40:43 Reagovat
Autor:
Mail: @
Titulek: jogurty
| Caute, chcem opytat ci je dobre na pribratie jest vela jogurtov lebo ja ich mam dost vela. A ešte sa chcem spytat ci je dobry med lebo kamarat hovoril ze velmi dobry... díky. |
|
Komentář ze dne: 09. 04. 2004 22:46:50 Reagovat
Autor: Twiggy
Mail:
Titulek: Dotaz
| Ahoj vsichni.Chtel jsem se tu nekoho zeptat na proteinove napoje-doufam ze jsem tu spravne? :-) Ne ted vazne,beru kreatin a bratranec si koupil proteiny a domluvili jsme se ze mi da pulku,ale jelikoz jsem v tomhle ohledu zacatecnik tak nevim jestli to mohu kombinovat s kreatinem a jak a kdy.Doufam ze se nekdo slitujete a napisete mi toho co nejvic budu jedine rad.Predem dik |
|
| | Komentář ze dne: 10. 04. 2004 10:43:34 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Dotaz
| Kreatin můžeš kombinovat s čímkoli (snad kromě spalovačů tuku či energizérů na bázi kofeinu), tedy i s proteinovými nápoji. |
|
Komentář ze dne: 17. 04. 2004 10:27:54 Reagovat
Autor: Twiggy
Mail: @
Titulek: podekovani
| Tak jo diky moc,ja to tedy skusim. |
|
Komentář ze dne: 26. 04. 2004 15:39:01 Reagovat
Autor: samerko
Mail: @centrum.cz
Titulek: Whey protein
| Tak chci poděkovat musculovi (skloňuji dobře?). Na stránkách jsem v nabídce objevil PENCO, tak jsem ho prubnul. 50% whey protein čokoláda je fakt bomba. Chutná výborně. Doporučuji. |
|
Komentář ze dne: 27. 05. 2004 19:18:15 Reagovat
Autor: Martin
Mail: @
Titulek: Nutrend 50%
| Zdravim vsechny priznivce fitness a kulturistiky.:-)
chtel jsem se zeptat Muscula na whey protein od Nutrendu-50%. Vim ze proteinove napoje se berou asi 30 min po treninku-v tzv."proteinovem okne". Kdybych to bral az po 1,5h, jak rikas, nebylo by to prilis pozde? Proc to? To kvuli tem sacharidum v 50%. Nebo aby se po treningu jeste spaloval tuk? |
|
| | Komentář ze dne: 28. 05. 2004 06:48:00 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Nutrend 50%
| Ve skutečnosti po tréninku nedochází k žádnému proteinovému oknu, ale k oknu sacharidovému. Zhruba do 45 minut po tréninku je tělo schopné přijmout velké množství jednoduchých uhlohydrátů (tuším 1-1,5g/kg těl. váhy). Proteinů se ale tato záležitost netýká. Kdysi se doporučoval jejich příjem pouze minimální, ale pak se přišlo na to, že průměrná dávka bílkovin (kolem 30g) je naopak vhodná. Co se týká zdroje, brzy po tréninku jsou nejvhodnější bílkoviny z mléčné syrovátky. Příjem proteinového nápoje teprve po 1,5h po tréninku (bez doplnění uhlohydrátů po tréninku) má smysl při snižování hmotnosti, případně jako méně efektivní způsob při rýsování. |
|
Komentář ze dne: 21. 07. 2004 00:58:20 Reagovat
Autor: Karol
Mail: @
Titulek: POTREBUJEM RADU!
| Cafte vsetci. Chcel by som sa opytat ci ma niekto skusenosti s proteinovym pripravkom od firmy Biotech - Ultra Whey Pro? Mam 17 a do posilky chodim 3krat do tyzdna uz asi 3 mesiace... |
|
Komentář ze dne: 21. 07. 2004 15:05:47 Reagovat
Autor: Mak
Mail: Marek.the.best@post.cz
Titulek: Pro méně majetné
| Čus, měl bych tu jedno řešení pro méně majetné. Protože jsem byl taky na tom finančně před nedávnem špatně, hledal jsem způsob jak udělat relativně kvalitní protejňák, ale aby to moc nestálo. Řešením se ukázal sušený bílek. Kilo stojí asi 150 - 200 Kč a je to skoro 100% protein. Bohužel sám o sobě nechutná zrovna nejlíp proto ho doporučuji míchat s Glukopurem (cukr - k dostání v lékárně cca. 50-90Kč). Pak už to je mnohem lepší. Já, protože nemám problém s cukrem = můžu ho sežrat kolik chci :) tak jsem to mixoval 2Kg sušeného bílku + 2 kg glukopuru. Ve výsledku máte 4 kg 50% protejňáku za bratru 500 stovek. A účinek je velmi podobný klasickým protejňákům, které stojí kolem 1000Kč. Je zde však ještě jedna nevýhoda - v důsledku toho, že sušený bílek neobsahuje trávící enzymy tak se při braní velkého množství hodně často dostavuje plynatost - prostě smrad jak když hrob otvíraj. |
|
| | Komentář ze dne: 19. 01. 2005 13:54:48 Reagovat
Autor: zepp
Mail: @
Titulek: Re: Pro méně majetné
| Nic neni zadarmo a plati to i o vajecnem bilku:
Vajecny bilek obsahuje latky, ktere ho v prirodnim stavu chrani pred zkazenim a prave tyhle latky zpusobuji jeho spatznou stravitelnost. Proto se musi upravovat, aby byl pouzitelny pro vyrobu gaineru a syrovy je naprosto NEVHODNY.
Mixovat si ho navic s Glukopurem je hodne spatny napad:
Glukopur je cista Glukoza. Pominu-li, ze je relativne drahy, tak se po nem tloustne, ale co je horsi, v takove davce rozhodi okamzite glykemickou rovnovahu a prijde malatnost, otupelost, spatna orientace...
Takze nadpis clanku by nemel byt Pro mene majetne, ale: pro cvoky.
Asi je lepsi koupit si neco od Promilu, ktery je kvalitni a za relativne dobrou cenum nebo ted slevnily kanadske a americke vyrobky (spolu s posilovanim EURa vuci dolaru) a daji se koupit nektere kvalitni taky za dobrou cenu.
Protoze ja osobne si myslim, ze Elixir mladi namichany podle zmineneho receptu nakonec skonci v zachode, kde se budete rozcilovat, ze nejde splachnout a akorat plave po hladine (z vlastni zkusenosti) |
|
Komentář ze dne: 27. 07. 2004 18:59:08 Reagovat
Autor:
Mail: @
Titulek:
| v důsledku toho, že sušený bílek neobsahuje trávící enzymy tak se při braní velkého množství hodně často dostavuje plynatost - prostě smrad jak když hrob otvíraj.
Svata pravda. Smrad to je fakt hustej.
Doporucuju susenou cyrovatku. Financne nenarocna a kvalitni. |
|
Komentář ze dne: 15. 08. 2004 17:20:43 Reagovat
Autor: Igi
Mail: @
Titulek: Sirová vejce
| Ahoj, zajimalo by me zda nevite kolik g bilkovin obsahuje jedno sirove vejce? Diky moc Igi |
|
| | Komentář ze dne: 16. 08. 2004 19:21:58 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus
Titulek: Re: Sirová vejce
| Jedno středně velké "syrové" vejce obsahuje cca. 6,5g bílkovin. Z toho se cca. 3,7g bílkovin (bez tuku) nachází ve vaječném bílku, a cca. 2,8g bílkovin (spolu s cca. 5,5g tuku) se nachází ve žloutku. |
|
| | Komentář ze dne: 23. 09. 2004 16:07:48 Reagovat
Autor: sidm
Mail: hidari@seznam.cz
Titulek: Re: Sirová vejce
| Ahoj, můžete mi někdo poradit, kde koupit sušený bílek? Díky. |
|
| | Komentář ze dne: 03. 03. 2005 09:46:36 Reagovat
Autor: Tomáš
Mail: @tomas.schatz
Titulek: Re: Sirová vejce
| Čaudis nevíš kde koupim sušené bílky.jsem z Benešova.Dík. |
|
| | | Komentář ze dne: 03. 03. 2005 21:18:34 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Re: Sirová vejce
| Sušený vaječný bílek si můžeš objednat např. u BOLIDu (http://www.bolid.cz), 1kg momentálně za 290,-Kč. |
|
Komentář ze dne: 19. 08. 2004 12:31:16 Reagovat
Autor: vacekm
Mail: @atlas.cz
Titulek: Penco good
| Tak jsem to taky zkusil. Myslím PENCO. A je to fakt very good. Chutná skvěle a složení je taky bezva. Doporučuji Magnus banán a Whey protein čokoládu. |
|
Komentář ze dne: 20. 08. 2004 21:25:09 Reagovat
Autor: Tomas
Mail: @
Titulek:
| Sa pozrite na stranku www.fitclub.sk.Co si o tom myslite?Maju kvalitne produkty?Lebo sa mi zdaju ceny nejako podozrivo dobre.Dik |
|
Komentář ze dne: 20. 08. 2004 21:26:44 Reagovat
Autor: Tomas
Mail: @
Titulek:
|
Komentář ze dne: 20. 09. 2004 14:49:02 Reagovat
Autor: Domx
Mail: @
Titulek: fitclub
| Kámo pod názvem fitclub se skrývá jen zde už tolik diskutovaná firma Bolid...takže nebrat!!!! |
|
| | Komentář ze dne: 20. 09. 2006 12:00:48 Reagovat
Autor: Marek
Mail: fitclub@fitclub.cz
Titulek: Re: fitclub
| Tak to je informace vedle ! Pokud se podíváte na provozovatele Megabolid (bývalý Bolid) sídlo je v Berouně Čechy, fitclub vyrábí v Těšíně - Slezsko, na vlastní technologii z vlastních surovin. Pořád platí nejdřív si to ověřit, potom něco tvrdit. |
|
Komentář ze dne: 02. 10. 2004 10:25:33 Reagovat
Autor: Mariusz
Mail: @
Titulek:
| Na tý stránce fitclub.cz není jen Bolid, nabízej tam i Promil,... |
|
Komentář ze dne: 08. 10. 2004 03:54:42 Reagovat
Autor: TOM
Mail: Tomysak@seznam.cz
Titulek: PROTEIN - GAINER - KREATIN
| Zdarec, je mi 21, cvičil jsem rok pravidelně, bez doplňků výživy jsem přibral cca 5kg ( z 72 na 77 ), potom cca půl roku necvičil a teď opět začínam.Zkoušim 14 dní na doporučení v posilce od majitele AMINOSTAR whey protein 65, beru ho 3krát denně když cvičim a 2 krát když mam volno, cvičim pondělí, středa, pátek.Chci nabrat svalovou hmotu, na kreatin nechci spěchat.A tak se ptam jestli mi protein bude stačit nebo mam začít brát i nějakej Gainer.A nebo jestli ten samotnej kreatin nevyjde lacinějš. Nebo co by vlastně pro mě bylo to nejlepší. DÍk za radu. TOM |
|
| | Komentář ze dne: 08. 10. 2004 07:52:29 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: PROTEIN - GAINER - KREATIN
| Záleží na Tvém tělesném typu. Kreatin by byl levnější než Whey 65, ale jejich přínos není možné srovnávat. Pro objevovou přípravu jsou vhodnější gainery (alespoň 1h před tréninkem a brzy po tréninku). Výjimkou jsou typy se silným sklonem k "tloustnutím", což asi není Tvůj případ. Whey 65 si neber jako první věc po tréninku (příliš mnoho bílkovin). S kreatinem počkej až na chvíli, kdy se Tvoje pokroky na delší dobu zastaví. |
|
| | | Komentář ze dne: 11. 10. 2004 09:29:46 Reagovat
Autor: TOM
Mail: @
Titulek: Re: Re: PROTEIN - GAINER - KREATIN
| Dík za radu. Mam vyhlídlej MASS GAINER 3800, který se mi zda nejvhodnější( po přečtení těchto stránek :-) , protože mi to rychle spaluje a ne a ne přibrat. Takže brát pouze v den tréningu a to hod. před a ihned po tréningu? Dík, Zatim! |
|
Komentář ze dne: 10. 10. 2004 20:34:05 Reagovat
Autor: Ferdo
Mail: @
Titulek: Gainer + proteín?
| Cauko.Cvicim asi 2apol mesiaca.Pred mesiacom som si kupil gainer.Teraz rozmyslam nad kupou dalsieho doplnku,tentokrat by to mal byt proteinovy napoj.Alebo staci len ten gainer?Gainer by som si daval po treningu a protein pred spanim.Je to dobra kombinacia?Diky. |
|
| | Komentář ze dne: 11. 10. 2004 06:50:05 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Gainer + proteín?
| Ano, to je správná kombinace. V případě objemové fáze tréninku nemusí mít proteinový nápoj příliš vysokou koncentraci proteinů (spíše naopak). Doporučoval bych proteinový nápoj s obsahem 50-70% bílkovin, v den tréninku nejlépe mléčného typu. |
|
Komentář ze dne: 11. 10. 2004 23:08:56 Reagovat
Autor: Ferdo
Mail: @
Titulek: Protein
| Kupil som si dnes 70% mliecno-vajecny protein.Budem si ho davat pred spanim,len v den treningu.Diky za radu. |
|
Komentář ze dne: 15. 11. 2004 20:57:57 Reagovat
Autor:
Mail: @
Titulek:
| Je mi 14nact let a asi před měsícem jsem začal posilovat.
Chtěl jsem se jen zeptat jestli mi posilovani nějak nemůže předčasněš zastavit rust? |
|
| | Komentář ze dne: 16. 11. 2004 08:28:42 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re:
| Tak na tomhle se lékaři nejsou schopni dohodnout. Část však tvrdí, že nadměrné přetěžování kostry může předčasně ukončit růst. Jedná se o cviky, které extrémně zatěžují zejména páteř - mrtvé tahy, dřepy a vzpěračské cviky jako přemístění ze země na prsa, výrazové tlaky apod. |
|
| | Komentář ze dne: 20. 11. 2004 18:19:49 Reagovat
Autor: Tomáš
Mail: fire.brigade@centrum.cz
Titulek: Re:
| ahoj já chodím do posilovny 6 měsíců, jestli to zastaví růst to ti neřeknu ale páteř nepoškodíš jestli budeš cvičit to co máš a dobře v posilovně ti to vysvětlej jak to máš cvičit aby sis neničil páteř atd. neboj se někoho v posilovně zeptat a uvidíš hoj |
|
Komentář ze dne: 18. 11. 2004 18:55:57 Reagovat
Autor: doktor
Mail: doktorjak@post.cz
Titulek: Škodlivost protejnových nápojů
| Nejdřív bych rád poděkoval Musculovi za kvalitní stránky, kde jsem našel hodně užitečných rad.
Začal jsem před 2 měsíci cvičit (snažím se 2xtýdně) a bylo mi doporučeno,abych si koupil nějaký protejnový nápoj. Teď nevím přesně název, ale balení 1kg za 700Kč. Po přečtení komentářů k protejnovým nápojům mi tato cena připadá dost vysoká,ale měl bych to mít od spolehlivého zdroje. Dostal se ke mně však názor známého, který se zabývá biochemií, že prý protejnové nápoje jsou "svinstvo" způsobující vypadávání vlasů či impotenci. Docela mě to zaskočilo,neboť jsem myslel, že tyto nápoje jsou na přírodní bázi. Předpokládám, že máš zkušenosti a více informací o protejnových nápojích, proto bych byl rád, abys mi napsal tvůj názor ohledně škodlivosti jejich užívání. Ještě by mě zajímalo, zda nedoržení dávkování (menší dávky než je doporučeno) těchto nápojů bude stále ještě přínosem při cvičení, nebo to bude naprosto zbytečné.
Díky
Doktor
|
|
| | Komentář ze dne: 20. 11. 2004 11:24:17 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Škodlivost protejnových nápojů
| Cena proteinových nápojů se pohybuje v opravdu širokém rozpětí. Záleží přitom zejména na použitém zdroji bílkovin, metodou použitou při zpracování, koncentraci bílkovin, doplňcích (např. volné aminokyseliny, kreatin, vitamíny apod.), a v neposlední řadě i na "značce" firmy.
Mohu Tě uklidnit - efekt proteinových nápojů je opačný. Příjem kvalitních proteinů naopak zlepšuje kvalitu vlasů i potenci. Co se týče dávkování, pokud budeš užívat dávky menší než je doporučené, nedosáhneš plného přínosu - ale zbytečné to samozřejmě nebude. Obvykle doporučované množství proteinů přijatých v jedné dávce je cca. 25-30g (pro jistotu plného využití - kvůli enzymatickým možnostem organismu). Doporučuji nepřesahovat 50g proteinů v jedné dávce (bez použití trávicích enzymů). |
|
| | Komentář ze dne: 19. 01. 2005 14:12:12 Reagovat
Autor: zepp
Mail: @
Titulek: Re: Škodlivost protejnových nápojů
| Tvuj znamy je zajimavy clovek, obavam se, ze jeho jedine odborne znalosti spocivaji v tom, ze se dozvedel, ze existuje neco jako biochemie.
Proteinove napoje nebo obecne protein-sacharidove se vyrabeji hlavne z malodextrinu-stepeny bramborovy skrob, jednoduchych cukru, tvarohu, upravenych vajecnych bilku a mlecne syrovatky.
Ze slozeni je jasnem ze neobsahuji nic vyjimecneho, takze by si mohl konzumovat tahle veci bez toho, abys utracel za drahy protein. Vtip je v tom, ze kdyz se to vyrobi takhle, tak ten gainer nebo protein neobsahuje nestravitelne soucasti, ktere v beznem jidle jsou, takze jsi schopny prijmout vetsi mnozstvi zivin. Tim, ze je to v tekute forme, se navic efektivneji vyuzije.
Dnesni pripraky navic obsahuji kvalitni multivitaminove a multimineralove nebo chelatovane pripravky a bilkoviny se vyrabeji tak kvalitnimi postupy, ze treba u syrovatky, ktera se zpracovava ultrafiltraci za nizkych teplot, jako treba u Promilu, ma vyrobena bilkovina dokonce skoro lecivy ucinek, povzbuzuje imunitni system apod.
Z toho je jasne, ze pokud pouzivas proteiny nebo gainery jako doplnek vyzivy, a nejsou prosle nebo zkazene(napr. dlouho otevrene baleni) tak to skodlive byt nemuze.
Co se tyce vypadavani vlasu, to muze byt obecne zpusobene 1/ dedicnou dispozici - staci se podivat kolik vlasu maji rodice 2/ spatnou stravou, nedostatkem zivin- to se tyka hlavne anorekticek, ktere maji okolo 50 kg vahu 3/ u muzu je zpusobeno dedicne se vztahem na hormonalni system, neda se to nijak ovlivnit, zastvit tomuze pouze jeden lek na vlasym jediny z pripravku na vlasy, ktery je evidovany jajko lecivo a z toho duvodu je na predpis.
Co se tyce impotencem ta muze mit priciny fyziologicke, nebo casteji psychicke a nijak nesouvisi s proteinovymi napoji. S cim souviset muze, je se zneuzivanim anabolickych steroidu, ktere ovlivnuji hormonalni system, ty se ale do proteinovych pripravku nepouzivaji. Na obalech byvaji uvedeny slozky "anabolizujici", tozn. ze maji efekt na budovani svalu, s anabolickymi steroidy to nijak nesouvisi.
Tvuj znamy by se mel asi poradit s odbornym lekarem co zpusobilo jeho impotenci, na proteinove napoje se to rozhodne svadet neda |
|
| | | Komentář ze dne: 29. 04. 2005 14:49:53 Reagovat
Autor: Mark
Mail: mobil@email.cz
Titulek: Re: Re: Škodlivost protejnových nápojů
| Musim s tebou souhlasit a naopak TI I ODPOROVAT , je pravda ze o slozkach ktere mluvis se zdaji byt opravdu spise pozitivnim prinosem ,nicmene dovol aby si vsichni udelali opravdovy obrazek o tom co do sebe vstrebavaj za skodliviny ktere se pri vyrobe pouzivaji....jedna se o ruzne stabilizatory barviva a zahustovadla a vubec nektere z techto takzvanych EMULGATORU neboli Ecek maji sve kamarady uz za mrizema ,aneb proc jsou nektere Ecka jiz zakazane ,jelikoz se u nich prokazala rakovinotvornost,jenze dneska se to strka do vseho ...protoze lidi jakozto konzumni spolecnost na svoje zdravi nedbaj,chtej jenom aby to chutnalo oni na obal koukaj jenom na trvanlivost...to mas hnedka glutaman pro zlepseni chute a pod...jde o to ze ty ktere se zakazou tak se u nich jednoduse v slozitem chemickem vzorci zmeni nepatrne struktura a nazvou to obdobne a ejhle uz se to nakej cas zase muze strkat do vseho... co myslite ze je sacharin ,aspartam a pod...guarova guma... jde o to ze to je vyrobeno chemickou cestou a ma to na organismus nejen pozitivni ucinky ale i NEGATIVNI ... jenze to nikoho nezajima protoze se to v tele hromadi a projevi se to az vetsinou se spozdenim desitek let...faktem ale je ze pak se nedivte ze polovina naroda umira na kdejakou rakovinu ,protoze zaklad je v celozivotni strave... a pomalem niceni jednotlivych lidskych organu ...zrovna dneska sem chtel jit koupit chitosan na redukci a cumim zase tam maj E341 tak si rikam ze nejlepsi bude si to proste a jednoduse oddrit fest... pro ty kteri chteji vedet co si spolu potravinou kupuji bych doporucil knizku ,respektive stranky ktere se problematikou zabyvaji... http://www.toe.cz/natur/pridatne.html http://ecka.foxnet.cz/home/klic_dle_abecedy.doc
|
|
| | | Komentář ze dne: 20. 02. 2006 01:59:07 Reagovat
Autor: Duch
Mail: @
Titulek: Re: Re: Škodlivost protejnových nápojů
| Můžu se zeptat, jakou chemickou školu si studoval, že to víš? Pokud vim, tak každej kdo má chemickou školu, tak zastává zvýše zmiňovaný nárok, že je to "sviňstvo" |
|
Komentář ze dne: 20. 11. 2004 18:31:40 Reagovat
Autor: Tom 15
Mail: fire.brigade@centrum.cz
Titulek: Suplementy
| Hojj je mi 15 let 6 měsíců hcodím do posilovny, hraju volejbal, chodím běhat a chtěl bych se zeptat jakej protejnák by byl pro mě nejleší? vážím 72kg. Nejsem obézní postavy atd. už jsem vyzkoušel CFM Whey Protein Isolate a jsem sním mooc spokojenej. Prosím ozvětě se. Děkuji moc |
|
Komentář ze dne: 25. 11. 2004 11:18:40 Reagovat
Autor: Koblížek
Mail: @
Titulek: protein - ATP
| Ahojky lidičky,
doporučuji protein od firmy ATP. Je trošku dražší, ale kvalita je rozhodně znát. Lepší si trochu připlatit, než prosedět každé ráno v křečích na WC.
|
|
Komentář ze dne: 25. 11. 2004 20:02:14 Reagovat
Autor: vanmen
Mail: vanmen@msn.com
Titulek: jedině česká kvalita
| Jako řada dalších lidí zde na Musculovi, Vám doporučuji firmu PENCO. Jejich výrobky se mi více jak dva roky již plně osvědčují a cena je myslím také přístupná. Koukněte na jejich www. |
|
Komentář ze dne: 23. 01. 2005 16:19:21 Reagovat
Autor: Sklenář
Mail: VBorsky@seznam.cz
Titulek: Whey protein 80%
| Píšu, protože jsem si přečetl pár zpráviček... Mám možnost sehnat výbornej Whey Protein, 80%. S příchutí banán. Dovoz je z Velké Británie. Mám ho ozkoušenej a je fakt superovej. Cena je do 300Kč/kg. Jsem z Brna, tak mi napište na mail. |
|
Komentář ze dne: 05. 02. 2005 14:42:08 Reagovat
Autor: jayzee
Mail: @
Titulek: Domácí výroba?
| Ahoj Musculusi,chtel bych se zeptat,do jake miry je mozne vyrobit si proteinove koktejly a gainery doma. Jako duvod myslim hlavne usetreni financi. Mam Whey protein 70 od Promilu, 3kg me vysly na 999 Kc, ten piju kazdy kdy mam trenink na noc.Rozmichavam ve vode. Ve dny kdy trenink nemam piju na noc cca 10g Whey Pr. + 5g suš.bílků + 5g suš.odstř.mléka + 300 ml mléka. Co si o takto vyrobenem koktejlu myslis ty,popripade i ostatni ctenari? Mam v kybliku smichane vsechny vyse zminovane ingredience, spocital jsem to a dostane se na nejaky 50% proteinak. Protoze jsi mi minule psal jak je dulezite doplnit po treninku cukry v tzv.sacharidovem okne, hned po treninku si vyrabim koktejl ze smesi tvorene 50% Whey Protein a 50% Glukopur + 1 banan. CO SI MYSLIS TADY O TOM POTRENINKOVEM koktejlu? A mam si ho radeji udelat z mleka nebo z vody? Diky za kazdy nazor a odpoved, Jayzee |
|
| | Komentář ze dne: 08. 02. 2005 08:49:44 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Domácí výroba?
| Pokusy o domácí výrobu proteinosacharidových doplňků musí být vždy zákonitě určitým kompromisem. Řekl bych, že je škoda 'kazit' Whey protein 70 od Promilu. Vhodnější, než míchat tento výrobek s vaječnými bílky a mlékem by bylo zakoupení nějakého proteinového nápoje s nižším obsahem proteinů (který bude znatelně levnější než 70% protein), při zachování dobré kvality a vstřebatelnosti. V případě Promilu by řešením mohl být např. Laktofit 50. Kombinace několika bílkovinných zdrojů (mléčné + vaječné bílkoviny) může být také trochu problematická - vzhledem k tomu, že každý bílkovinný zdroj potřebuje trochu jiné podmínky pro trávení. Co se týče nápoje po tréninku, s glukopurem (hroznovým cukrem) bych to nepřeháněl. Blesková inzulínová reakce kromě jiného podporuje ukládání do tukových zásob. Doporučoval bych spíše např. maltodextrin (KMSX50, nebo maltodextrin od BOLIDu). Pokud budeš vše rozmíchávat do mléka, přidej stejně raději trochu vody. |
|
Komentář ze dne: 15. 02. 2005 14:44:10 Reagovat
Autor: jayzee
Mail: @
Titulek: Domaci vyroba
| Prave ze jsem si to doma pocital a kdyz ten druhy koktejl vyrobim tak je to to nejlevnejsi co jde.
A jeste...po tom treninku...vsude se pise 1-1,5g/kg hmotnosti jednoduchych sacharidu co nejdrive. Hroznovy cukr je jednoduchy,davam si ho tak 15g + cca 20g je v bananu(myslim) + 10 g WHEY PROTEIN 70 abych trosku doplnil proteiny.Kdyz to vse rozmíchám v 150ml vody a 150 ml mlika tak mi vychazi:
cukry: 53g (19g glukoza,20g fruktoza,14g laktoza)
bílkoviny: 12g
TO JE PO TRENINKU OPTIMALNI NE? Vazim 85 kg |
|
Komentář ze dne: 21. 02. 2005 11:01:38 Reagovat
Autor: ..
Mail: @
Titulek: ..
| Prave ze jsem si to doma pocital a kdyz ten druhy koktejl vyrobim tak je to to nejlevnejsi co jde. A jeste...po tom treninku...vsude se pise 1-1,5g/kg hmotnosti jednoduchych sacharidu co nejdrive. Hroznovy cukr je jednoduchy,davam si ho tak 15g + cca 20g je v bananu(myslim) + 10 g WHEY PROTEIN 70 abych trosku doplnil proteiny.Kdyz to vse rozmíchám v 150ml vody a 150 ml mlika tak mi vychazi: cukry: 53g (19g glukoza,20g fruktoza,14g laktoza) bílkoviny: 12g TO JE TAK 10-30 min. PO TRENINKU OPTIMALNI NE? Vazim 85 kg
Mam problemy pribrat,spise hubnu,prosim poradte,jim jak muzu. |
|
| | Komentář ze dne: 25. 02. 2005 20:50:49 Reagovat
Autor: JZ
Mail: @
Titulek: Re: ..
| Odpovi mi prosim nekdo?Potrebuju pribrat...vaha mi jde furt dolu a ja jim a jim |
|
| | Komentář ze dne: 28. 02. 2005 08:46:28 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: ..
| Myslím, že sis v textu odpověděl sám. Ihned (do 45 minut po tréninku) potřebuješ přijmout 1-1,5g sacharidů na každý kg Tvé hmotnosti + cca. 30g bílkovin (nejlépe mléčnou syrovátku). Tvůj nápoj obsahuje podle Tebe 53g sacharidů a 12g bílkovin. Na Tvoji hmotnost ale potřebuješ po tréninku 85-130g sacharidů + 30g bílkovin (max. 50g). Navíc pokud použiješ mé tabulky energetických hodnot, a spočítáš si svůj skutečný denní energetický příjem, zjistíš nejspíš, že zase tak moc nejíš. |
|
| | | Komentář ze dne: 01. 03. 2005 13:56:05 Reagovat
Autor: JZ
Mail: @
Titulek: Re: Re: ..
| Takze po treninku vice cukru,aha. Muzu se jeste zeptat co by tak bylo optimalni vypit,aby to melo tech 100g cukru a 30g bilkovin? Mam koupit normalni susenou syrovatku? Ta ma jenom 13% bilkovin ne? Diky za radu,koupim si co poradis a vyzkousim |
|
| | | | Komentář ze dne: 03. 03. 2005 08:07:50 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Re: Re: ..
| Jak jsem již někde na tomto serveru zmiňoval, nejvíce se mi po tréninku osvědčila velká porce pudinku s čerstvým ovocem (více než všechny potréninkové anabolizéry). Kromě toho můžeš do pudinku přidat např. i maltodextrin. 1 litr mléka obsahuje něco málo přes 30g bílkovin, a množství sacharidů si ovlivníš podle své potřeby - např. množstvím ovoce. |
|
| | | | | Komentář ze dne: 06. 03. 2005 19:37:42 Reagovat
Autor: l
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Re: ..
| A neco k piti? Jo a ted jsem se po dluhe dobe konecne odvazil koupit si aminokyseliny..tusim ze tablety od Penca. Jak je mam casovat ve dnech kdy trenuju a naopak ve dnech kdy ne? |
|
| | | | | | Komentář ze dne: 06. 03. 2005 20:53:07 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: ..
| Po tréninku můžeš pít např. džus. U aminokyselin záleží na tom, o jaké aminokyseliny se jedná - zda o směs volných aminokyselin, peptidy, BCAA apod. Většinou je dobře držet se doporučení výrobce. |
|
| | | | | | | Komentář ze dne: 08. 03. 2005 11:58:26 Reagovat
Autor:
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..
| Je to od Penca a myslim ze to je BCAA 500 nebo tak nejak ale urcite BCAA. Je tam neco kolem desiti tablet denne, ale jak myslis ze by bylo vhodne je rozdelit ve dnech treninku a naopak bez treninku. DIKY MOC, tvoje rady mi fakt hodne pomahaji. |
|
| | | | | | | | Komentář ze dne: 08. 03. 2005 20:58:50 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..
| Užívání BCAA (větvené aminokyseliny) je nejvhodnější jednak asi 0,5-1h před tréninkem - coby částečná ochrana před devastací svalů během tréninku, a jednak brzy po tréninku, pro jejich rychlé doplnění a přechod z katabolismu do anabolismu. V den volna bych BCAA z finančních důvodů neužíval. |
|
Komentář ze dne: 14. 03. 2005 20:40:14 Reagovat
Autor: Petr
Mail: @
Titulek: syrovátka
| Ahoj vsichni bodybuilderi, dneska jsem v lekarne narazil na susenou syrovatku, 1kg za 95 Kc. Ma to 12% proteinu a 75 % laktozy,myslim. Kdyz tady ted pisete o tech potreninkovych napojich, tak by me zajimalo, co kdybych pil po svem treninku tu susenou syrovatku, treba 100 g po treninku? |
|
| | Komentář ze dne: 15. 03. 2005 09:50:15 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: syrovátka
| Sušená syrovátka se opravdu používá jako náhrada gainerů - v případě, že člověk netrpí laktózovou intolerancí (problémy s trávením mléčného cukru). Pokud s tím nemáš problémy, můžeš ji jako potréninkový (regenerační) nápoj použít. |
|
| | | Komentář ze dne: 15. 03. 2005 19:18:52 Reagovat
Autor: Petr
Mail: @
Titulek: Re: Re: syrovátka
| a je laktoza jednoduchy cukr? Abych tu syrovatku mohl pit hned 10-30 min po treninku? |
|
| | | Komentář ze dne: 08. 04. 2005 13:50:36 Reagovat
Autor: michal
Mail: @
Titulek: Re: Re: syrovátka
| ahoj, syrovátka je fakt skvela. myslis ze by se nechala pit misto vody pri dlouhodobejsim pustu? |
|
| | | | Komentář ze dne: 08. 04. 2005 14:51:45 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Re: Re: syrovátka
| Dobrý vtip (pokud to byl vtip). Při půstu je potřeba nepřijímat žádnou pevnou stravu (ani sacaridoproteinové nápoje), ani energii v čisté formě (glukóza, alkohol). Je třeba, aby se mohlo zastavit trávení, peristaltika střev, a tělo mělo prostor k "samoléčbě". |
|
| | | | | Komentář ze dne: 25. 11. 2005 02:23:15 Reagovat
Autor: kamil
Mail: gary1@email.cz
Titulek: Re: Re: Re: Re: syrovátka
| při redukčních dietách je však sušená syrovátka ve formě nápoje podle mého názoru vhodná, doplní ti potřebné vitamíny+nějaké ty kvalitní proteiny, pročistí střeva a napomůže zdravější mikrofloře,aniž bys nastartoval proces trávení. Ovšem tady lidé obvykle chtějí přibrat, nikoli hubnout (rýsování je samozrejme zas neco jiného) :). Hodne zdaru, cvičte lidi proto abyste ze sebe měli dobrý pocit a hezkou figuru a pokud nemáte soutěžní ambice- pamatujte že i tady platí všeho s mírou(i ženám se příliš velcí svalovci tolik nelíbí :) |
|
Komentář ze dne: 22. 03. 2005 22:18:19 Reagovat
Autor: Balck
Mail: xblackf@seznam.cz
Titulek:
| Zdar vsichni. Chtěl bych se zeptat jestli lgainery a protejňáky nejsou nějako zdravotně závadný. Jestli to třeba nezpůsobi nějaký onemocneni jater či ledvin nebo tak. Mam trochu strach protoze všichni co znam maj na to tenhle pohled. Protejny=Anabolika=Sterojdy=Humus=Impotence=... |
|
| | Komentář ze dne: 23. 03. 2005 07:28:19 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re:
| Opak je pravdou. Kvůli fortifikaci vitamíny, minerály, ale i díky přísunu kvalitních makroživin Ti proteinové nápoje a gainery stav organismu zlepší. Proteinové nápoje a anabolické steroidy spolu nemají nic společného, a vliv na potenci mohou mít pouze pozitivní. |
|
| | Komentář ze dne: 15. 04. 2005 23:07:16 Reagovat
Autor: Daniel
Mail: @seznam.cz
Titulek: Re: Zkusto!
| Cau!
Nevim jak na koho pusobi protejny,ale na ma dobre.Sterojdy jsem jeste nezkousel,ale chtel bych to alespon jednou zkusit.Cvicim uz 4 roky a 80kg.jsem nabral na 110kg.Myslis ze je to dobre?Se sterojdama bych urcite nabral rychleji a vice. |
|
| | | Komentář ze dne: 16. 04. 2005 10:22:30 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Re: Zkusto!
| Jestli jsi za 4 roky nabral 30kg svalů bez steroidů, pak netuším, proč o nich vůbec uvažuješ? Steroidy Ti rozhodějí hormonální systém, a kromě přímého vlivu na srdeční sval mají mnoho dalších nepříjemných vlastností. Svaly rostou příliš rychle, a nestačí se přizpůsobovat šlachy. Hrozí tedy utržení úponů, počkození vazů a kloubů (tělo se prostě rychlému nárůstu síly nestačí tak rychle přizpůsobit). Kromě toho - pokud nemáš dostatek receptorů citlivých na testosteron či jeho syntetické deriváty, pak Ti steroidy příliš nepomohou - ani kdybys je bral po kýblech. Zkrátka je to nerozumné - pokud tedy za každou cenu nechceš do profi soutěžní kulturistiky. |
|
| | | Komentář ze dne: 05. 05. 2005 10:26:38 Reagovat
Autor: jozef.simko
Mail: @
Titulek: Re: Re: Zkusto!
|
| | Komentář ze dne: 25. 11. 2005 02:43:12 Reagovat
Autor: kamil
Mail: gary1@email.cz
Titulek: Re: blbost
| je to samozrejme nesmysl. Stačí si neco málo precíst a ujasnit si pojmy. Protein=obecne jakákoliv bílkovina, rozlisujme ANABOLISMUS(rozumej stavební proces-tedy POZITIVNI) - synthetická fáze metabolismu s převahou chemických reakcí, které vedou k synthese a ukládání bílkovin (k růstu svalové hmoty) a zásobních látek, tj. glykogenu a triacylglycerolů. Opakem anabolismu je katabolismus. Anabolické procesy vyžadují dodávání energie.... X... kdežto ANABOLIKA(rozumej svinstvo :) skupina synthetických(umelých) steroidů (proto též anabolické steroidy) odvozených od mužského pohlavního hormonu testosteronu. Mají zvýrazněný stimulační účinek na synthesu bílkovin, zvláště svalových tkání. rizika spojena s branim ti bezchybne popsal MUSCULUS |
|
| | Komentář ze dne: 11. 01. 2009 19:51:41 Reagovat
Autor: VLAD
Mail: konecny.vladimir@seznam.cz
Titulek: Re:
| ???jestli tohle rikaj tvoji kamosi a ty tomu veris tak ver tomu ze nikdy nepriberes na svalech ani gram...proteiny mas i v normalni strave a clovek by bez nich nemohl ani zit takze rekni svym kamaradum ze melou blbiny a ver tomu ze kvalitni proteinak je to nejlepsi co muzes pro sebe udelat...ja osobne na tomhle nesetrim takze beru protein od Weidra je sice drahy ale kvalitni!Protein=sval (svali sou totiz z bilkovin a bilkovina=protein) zeptej se pani ucitelky ve skole! |
|
Komentář ze dne: 31. 03. 2005 20:51:59 Reagovat
Autor: Petr
Mail: @
Titulek: BCAA
| Ahoj Musculusi, pred nedavnem jsi tu jednomu klukovi odpovedel, ze "Užívání BCAA (větvené aminokyseliny) je nejvhodnější jednak asi 0,5-1h před tréninkem - coby částečná ochrana před devastací svalů během tréninku, a jednak brzy po tréninku, pro jejich rychlé doplnění a přechod z katabolismu do anabolismu. V den volna bych BCAA z finančních důvodů neužíval." Pred treninkem 0,5-1 h celkem chapu, ale po treninku se ty nazory hodne ruzni. Ty sam na techto strankach, v sekci Aminokyseliny pises, ze BCAA az 1-2 hod po treninku. Jak to tedy je?Az tak pozde ? Nebo mam BCAA zaradit do sacharido-proteinoveho koktejlu, ktery piju asi 5 minut po treninku(100g sach.+20g bilk) Mam tim zapit BCAA? Diky za vyjadreni,Peta |
|
| | Komentář ze dne: 01. 04. 2005 07:01:15 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: BCAA
| Názory na nejvhodnější dobu příjmu BCAA se opravdu různí. Podle nejčerstvějších výzkumů je nejvhodnější (nejúčinnější) příjem BCAA před tréninkem (0,5-1h). Následuje příjem brzy po tréninku (např. s tím potréninkovým nápojem), a později v den tréninku. |
|
Komentář ze dne: 07. 04. 2005 18:32:59 Reagovat
Autor: Libor
Mail: lib83@seznam.cz
Titulek: a co fa NUTREND ?
| zdar vsem,
pred mesicem a neco sem zacal posilovat a koupil sem si wheyprotein 50 od nutrendu. na sobe nepoznam nic, extreme kratka doba. jinak patrim mezi ty co sezerou cokoli a a vahou to ani nehne. mate nekdo zkusenosti, popr doporuceni s davkovanim ? |
|
| | Komentář ze dne: 08. 04. 2005 06:33:54 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: a co fa NUTREND ?
| Obecně platí, že je nutné podřídit se enzymatickým možnostem těla. V případě bílkovin se jedná o to, že je tělo schopné v jedné dávce rozštěpit na aminokyseliny a využít pouze asi 30-50g bílkovin. Kvůli jistotě využití se v jedné dávce proteinového nápoje doporučuje přijímat 25-30g bílkovin. U proteinového nápoje s obsahem 50% bílkovin to tedy znamená 50-60g prášku rozmíchaných ve vodě. |
|
| | | Komentář ze dne: 09. 04. 2005 00:20:29 Reagovat
Autor: Libor
Mail: libca_p@
Titulek: Re: Re: a co fa NUTREND ?
| Diky, jinak musim souhlasit s kolegou nize .. stranky mas super. O energeticke tabulce radeji ani nemluvim .. neco podobnyho sem dlouho hledal bez uspechu. |
|
Komentář ze dne: 08. 04. 2005 12:19:17 Reagovat
Autor: david
Mail: @
Titulek: Magnus New
| Ahoj, Muscule. Mám dotaz. Penco ted dalo na trh nový sachariďák Magnus New formula. Chutˇově je famózní, jen jsem nepochopil, proč tak zdůrazňují obsah volných krystalických BCAA. Podle mne zhlediska účinnosti v organismu, žádný rozdíl mezi volnými a vázanými být nemůže, tělo je využije přece stejně. Dík za odpověď. |
|
| | Komentář ze dne: 08. 04. 2005 14:46:01 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: Magnus New
| Tělo reaguje trochu jinak na peptidy než na volné aminokyseliny. Použití samotných čistých aminokyselin by se dalo přirovnat k farmakoterapii - znalost funkce jednotlivých aminokyselin umožňuje jejich použití téměř coby léků. U peptidů (krátké řetězce aminokyselin) tělo reaguje jinak. Bohužel i studie ohledně vhodnosti používání peptidů či volných aminokyselin nejsou moc průkazné - některé preferují volné aminokyseliny, některé peptidy. Ať se již ale jedná o volné aminokyseliny nebo peptidy, využití v těle je velice rychlé (u volných aminokyselin pochopitelně odpadá nutnost jakéhokoli štěpení). |
|
| | | Komentář ze dne: 08. 04. 2005 15:48:47 Reagovat
Autor: david
Mail: @
Titulek: Re: Re: Magnus New
| Dík za rychlou odpověď. Jentak mimochodem- tvoje stránky jsou narozdíl od mnoha komerčních opravdu super!! |
|
Komentář ze dne: 10. 04. 2005 16:42:17 Reagovat
Autor: Rudd
Mail: @
Titulek: Firma Rockart
| Ahoj, chtěl bych se zepat, jestli jsou dobré protejnové koktejly Protein 28 a Protein 63 od firmy Rockart. Dík. |
|
Komentář ze dne: 20. 04. 2005 23:10:39 Reagovat
Autor: akke
Mail: @
Titulek: Bolid
| Zdravím všechny příznivce cvičení. Pročetl jsem si tady spousty Vašich komentářů a docela jsem se dobře pobavil. Hlavně žádná nuda. Jsem rád, že nad cvičením přemýšlíte a už to samotné je svým způsobem vítězstvím. Ohledně suplemnetů, bych taky přidal vlastní zkušenosti. Cvičením se zaobírám od roku 1989 a za tu dobu jsem si vyzkoušel spousty preparátů na našem trhu. Cvičení se pro mě stalo ne sportem, ale životním stylem, i když po závodech nejezdím a to z osobních důvodů a to proto, že vyznávám tento směr bezsteroidové kulturistiky a bez toho a dalšího nemá cenu lést na nějaká pódia. Vzhledem k mé stálé tíživé finanční situaci, se stává, že jedu hlavně na vysokém příjmu klasického jídla a 4 měsíce bez protejňáku je u mě naprosto normální věc. MLO, Weider, a jiné, prošly mým zažívacím traktem, a tak samozřejmě i zn. Bolid. Výsledek mého testování je asi následovný. U mě v kuchyni je spousty kyblíků právě od spapanýho Bolidu. Proč? Co se týče chuti, to je to nejmenší, a už jsem si zvyknul. Co se týče učínnosti, nedokážu přesně posoudit, protože ať jsem do sebe ládoval suplementy od jiné značky a nebo od Bolida, výsledek byl stejnej. Bez cvičení to neroste. Tady jde spíš o pocit. Kopnul jsem do sebe protejňák a tím jsem pro tělo něco udělal. Nejsem zastánce této zn. klidně budu papat i jiný, a taky papám. Kupuju si čistou syrovátku, čistej maltodextrin a jiné, u mě je to jenom o finanční stránce. Když bude MLO stát to co Bolid, budu papat MLO. A ještě jedna věc. Nezapomeňte, že to co je psáno na etiketách, je směrodatné i pro ČOI. Uklidňuji se tím, že Bolid se tady na trhu pere už řadu let a stále se prodává. Že je hnusnej, skoušeli jste sušenej bílek do vody? Nářez, ale je to kvalitka. Takže hlavní je, že za dobrou cenu koupím něco, protejňák, sachariďák, BCAA, HMB a tlačím. Žeru, cvičím a rostu. A nebo jinak, nechcete mě někdo sponzorovat :o) |
|
| | Komentář ze dne: 21. 04. 2005 15:55:49 Reagovat
Autor: hrouda
Mail: dundy14@volny.cz
Titulek: Re: Bolid
| cau všichni, po několika hodinách jsem se prokousal vašimi názory. Super, já už cvičím zace 2 roky předtím jsem měl přestávku 3 roky (lenost). začínal jsem na 98 kg a nyní jsem na 134 kg a to jen díky PROMILU a BOLIDU (BCAA 16g, GLUTAMIN 35g, HMB 4g, PYRUVÁT 13g), NUTREND mi nevyhovuje jsou komerční maj vše,ale směšné dávky okolo 1g sračka. Snim za den 350 - 400g bílkovin hlavně Promil 70 má cca 15g GLUTAMÍNU ve 100g ,kuře a EGG, začínal jsem zvedat 80 kg na prsa nyní 185 kg, ramena 60 kg nyní 132 kg sílu mám jako bejk díky sračkám od Bolidu, ale protej a sacharidy bych si také asi nekoupil. Těž jsem zkusil Bio Tech a bomba nářez. Snazim se jist 9 x denne a telo nepozna ani ze hubnete, hlavne protejn a maso a k tomu vit. skubiny B po 75 mg a to je take narez. ted jdu na silovy troj boj a uvidime co ajak. Nejsem zadne tluste prase,ale hrouda a co me toci, kdyz kazdy se pta co sypu toto vse je natural. tak jeste dávky bílkovin a uvidíte. Jen varuji po tréninku pijte sachridak po douskach at se dal rozviji 4 rustove hormony a ne jen inzulin a nejezte vaječne bilky, ale jen syrovatku 4 hod pred treninkem protejny jen tekute a pak 2-1,5 hod ryzi hnedou. rano protejny a 1 hod po zase protejny+ sachriny komplexni nikdy jednoduche. Creatin nekombinovat s Glutaminem moc dusiku a jde to do kloubu DNA, po treninku do 1hod 15g glutaminu a dopit sacharidak. ve 2 -3 hod rano 20g aminokyselin od MLO 2300 nebo 5300. tak se do toho dejte at narostete. |
|
Komentář ze dne: 02. 05. 2005 19:52:45 Reagovat
Autor: honza
Mail: janzat@centrum.cz
Titulek: Maxmassive?
| Muze mi nekdo poradit se svymi zkusenostmi s vyrobky fy Maxmassive? Konkretne Master Protein 70 - balení 5 kg za 875,- a Master Whey 83 - balení 3.5 kg za 779. Je to silene levne - je to sice vyprodej(dochazi trvanlivost) Musculusi, nohl bys poradit ktery je lepsi?
|
|
Komentář ze dne: 06. 05. 2005 13:42:05 Reagovat
Autor: honza
Mail: @
Titulek: rada
| potreboval bych poradit ohledne toho maxmassivu!!!! |
|
| | Komentář ze dne: 06. 05. 2005 17:50:42 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: rada
| Master Protein 70 versus Master Whey 83? Záleží na tom, co potřebuješ. Oba proteinové nápoje obsahují mléčné bílkoviny jako základní bílkovinný zdroj. Master Whey 83 by měl být syrovátkový koncentrát s příměsí hydrolyzátu kolagenu. Je to kvalitnější výrobek (je také dražší), a vzhledem k tomu, že je bez fortifikace sójovým lecitinem, měl by mít i lepší chuť. Nejvhodnější použití bych viděl v den tréninku (nebo druhý den po tréninku) cca. půl hodiny před spaním, druhý den po tréninku jako náhrada svačiny - ve tvarovací (rýsovací) fázi tréninku. Levnější Master Protein 70 bych viděl jako vhodný opět zejména v den tréninku nebo druhý den po něm. Vzhledem k obsahu proteinů je použitelný jak pro objemovou, tak pro tvarovací fázi tréninku. |
|
Komentář ze dne: 09. 05. 2005 11:28:54 Reagovat
Autor: Honza
Mail: @
Titulek:
| Asi si koupim na www.f-sport Ultimate Prostar Whey 80% maji tam akci 2+1 zdarma, jeden kus(2270g) pak vyjde na 980 Kc uz i s post. a balnym. Nemate nekdo zkusenosti s vyrobky firmy Ultimate Nutrition. Myslim ze jsou kvalitni, ale ta cena je az moc dobra ne?Jak je to chutove a jaka je vyuzitelnost? Musculusi moc Ti dik za rady, jsi trida. |
|
Komentář ze dne: 19. 05. 2005 18:06:14 Reagovat
Autor: Andres
Mail: @
Titulek: Sušená syrovátka
| Zdravím všechny, kterým je život milý a tím pádem cvičí.Je mi 21, do posky chodím pravidelně 3x týdně od 16 let.Nikdy jsem nic nebral, až na tvaroh a různé další mléčné výrobky po tréninku...Vážím 86 kg, chci se zeptat na váš názor na sušenou syrovátku...a chtěl bych poradit, co by bylo optimální na přibrání...asi tak na 90kg.Díky moc |
|
Komentář ze dne: 23. 05. 2005 20:33:48 Reagovat
Autor: Labut
Mail: Labutz@seznam.cz
Titulek: Prtlak jak víno
| Už jste koškovali www.4fitness.cz fakt bezkonkurenční proťák za přijatelnou cenu. Kluci to vozí z Británie |
|
Komentář ze dne: 31. 07. 2005 21:09:56 Reagovat
Autor: Mark
Mail: @
Titulek: LAKTOFIT 65
| Kdy ideálne užívat LAKTOFIT 65 jak dlouho po treningu? nebo je lepší před spaním? |
|
| | Komentář ze dne: 02. 08. 2005 06:54:35 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: LAKTOFIT 65
| Laktofit 65 je nejvhodnější užívat v den tréninku, cca. 1-1,5h po tréninku. Příjem cca. 0,5h před spaním je 2. nejvhodnějším časem. Avšak v případě objemové fáze tréninku bych na noc doporučoval spíše gainer. |
|
Komentář ze dne: 01. 08. 2005 12:33:26 Reagovat
Autor: tomík
Mail: @
Titulek:
| zdarek delší dobu používám vaječný bílek. Moho jen doporučit, nízka cena a kvalitní bílkoviny, což se dneska jen tak nevydí. |
|
Komentář ze dne: 03. 08. 2005 14:24:09 Reagovat
Autor: Bjarne
Mail: @
Titulek: Nutrend
| Jako zacatecnik mam gainer od Nutrendu (whey gainer banan) a whery protein 85 (kokos). Docela mi to šmakuje a o zadnych strevnich problemech nevim. Takze bych doporucil tuto firmu. Cvicim 3x tydne a monitoruju stravu :) Bilkoviny mi vychazeji zhruba tak na 1,5 - 2g na KG. Zatim priberu cca 0.5 kg tyden, coz je pro me dost prekvapujici :) |
|
Komentář ze dne: 20. 08. 2005 20:26:04 Reagovat
Autor: Lukas
Mail: elti@centrum.cz
Titulek: Proteiny
| Prosím o radu. Chci si koupit nějaký protein. Chci kvalitu, cena nezáleží. Uvažoval jsem něco od Scitecu- 100% Whey Protein, 100% Whey isolate, Anabolic whey. Co vi na to. Dale něco od Ultimate Nutrition. K tomu bych asi bral gainer Mega Mass Giant 4000. Co vi na to. Poraďtě díky. |
|
Komentář ze dne: 31. 08. 2005 17:44:16 Reagovat
Autor: Zvart
Mail: @
Titulek: Gainer nebo Proteinak
| Prosim poradte,posiluji asi 2mesice, vysledky jsou vizuelne videt, a pribral jsem cca 3kg , hodinu po treningu beru 40g Laktofitu65 a 20g vecer ,a snazim se jist vice nez drive (testoviny,brambory) , chci se zeptat, zda-li nemam spise uzivat třeba Laktofit 50-aby tam bylo vice sacharidů....co by jste mi doporucili? |
|
| | Komentář ze dne: 19. 09. 2005 07:26:54 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus
Titulek: Re: Gainer nebo Proteinak
| Těch 20g večer je docela směšných (13g bílkovin) - přestože se jedná o doporučení výrobce. Na noc bych doporučoval větší dávku - 30-40g prášku do vody. Ta "padesátka" od Promilu je braná skutečně jako proteinový nápoj pro objemovou přípravu, oproti Laktofitu 65 jí však chybí fortifikace vitamíny. Cenový rozdíl mezi těmito typy je velmi malý, takže bych Ti v tomto případě doporučoval zůstat u Laktofitu 65. |
|
Komentář ze dne: 18. 09. 2005 11:00:06 Reagovat
Autor: Ali
Mail: almarc@seznam.cz
Titulek: dávkování proteináku
| Čau, kdy je nejlepší pít proteinák? Píšou, že 2x denně, ale kdy? Díky za vaše rady. PS proteinak mam 85 od Aminostar. |
|
| | Komentář ze dne: 19. 09. 2005 07:11:08 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus
Titulek: Re: dávkování proteináku
| 85% proteinový nápoj je určený pro rýsovací fázi tréninku, pro objemovou fázi přípravy jsou vhodnější proteinové nápoje, které mají nějakou sacharidovou nálož (řekněme 40-70% bílkovin). Proteinové nápoje je nejvhodnější brát cca. 0,5h před spaním, cca. 1,5h po tréninku, případně jako náhradu svačin. Hlavně však ne před tréninkem. |
|
| | | Komentář ze dne: 07. 01. 2008 21:27:07 Reagovat
Autor: ZIP
Mail: zipal@seznam.cz
Titulek: Re: Re: dávkování proteináku
| proc ne pred treningem???a co behem treningu?? dik za odpoved |
|
Komentář ze dne: 14. 10. 2005 16:47:51 Reagovat
Autor: Pozna
Mail: pozna@centrum.cz
Titulek: Dotaz
| Zdravim, tak jsem to vsechno precetl a asi si koupim 50ku od Nutrendu (dobra volba?) Jen se chci zeptat, kdyz si tu dobrotu umixuju, musim to hned vypit nebo to vydrzi treba 3 hodinky v lahvi pripraveny na svacu? A kdyz chodim cvicit obvykle vecer, mam po cviceni si dat driv koktejl nebo veceri? Dalsi koktejl pred spanim uz nestihnu, protoze spim. Dik za radu |
|
Komentář ze dne: 17. 10. 2005 09:56:19 Reagovat
Autor: Tomaz
Mail: charvet@seznam.cz
Titulek: vaječný nebo syrovátkový protein ?
| Dobrý den, chci se zeptat na rozdíl mezi vaječnou bílkovinou (vaječný protein) a mléčnou bílkovinou (syrovátkový protein). Chtěl bych to z důvodu přibrání objemu, ale zároveň i trošku vyrýsovaného objemu. Mám zájem zejména o levnější značku Muskulvit a ta nabízí oba tyto proteiny. Prosím o radu. Jinak více informací je na jejich stránkách.
Děkuji moc. Tomaz |
|
Komentář ze dne: 29. 10. 2005 19:00:46 Reagovat
Autor: Karel
Mail:
Titulek: PENCO
| prosím o radu, je mi 17 a jsem typický ektomorf (problémy s přibíráním).. hodně jím a cvičím, ale ne a ne přibrat..jsem hubený a proto můžu klidně přibírat i tuk, byl mi doporučen MAGNUS NEW FORMULA od PENCA a proto se vás chci zeptat jestli máte s tímto výrobkem nějaké zkušenosti? Děkuji za odpověď |
|
Komentář ze dne: 20. 12. 2005 13:11:34 Reagovat
Autor: wrestller
Mail: @
Titulek: Proteiny
| Proteiny od promilu nejsou fakt nic moc, z mých raných let (skoro dětství) jsem měl vlastě od nějakých 14let jen promil jahodovej a nugát, v té době vlastně ani nic jinýho nebylo (1990-92), než jsem vyzkoušel i jiný značky nestěžoval sem si, pak sem postupně vyzkoušel hodně značek od MegaMass, Hypermass, Nutrend atd. atd. a zasekl sem se až teď u proteinů od aminomaxu a nestěžuju si. Rozhodně už jen chuťově lepší než podobný věci vod vitalmaxu a nutrendu. Takže aminomax (http://www.aminomax.cz) je OK. Ale nemaj moc dobrý výběr (jen CFM Whey Protein 60). Další dobrý proteiny, kde neuděláte chybu jsou u aminostar (www.aminostar.cz), ale jsou už o něco dražší než u aminomaxu. Jestli vyšší cena odpovídá lepší kvalitě nevím, mě to příjde skoro stejný. Ještě dobrý jsou proteiňáky od Scitecu, ale hrozně drahý - to se ani nevyplatí a za stejný prachy koupíte 2-3x tolik u někoho jiného. Poslední výrobce, který mi padl do oko s proteiny je Weider, ale tady se platí za značku, ještě před 5-6 lety jsem ho kupoval, ale teď je to hrozně drahý - asi snížili marži obchodům či co. |
|
| | Komentář ze dne: 09. 03. 2006 15:35:27 Reagovat
Autor: emanem
Mail: emanem@zoznam.sk
Titulek: lactofit 65
| Co si myslíš o lactofitu 65 |
|
Komentář ze dne: 20. 12. 2005 13:19:10 Reagovat
Autor: wrestller
Mail: @
Titulek: Proteiny_
| A ještě sou dobrý proteiny od Ultimate Nutrition, cena ujde, ať vyberete cokoliv, rozhodně neuděláte chybu. |
|
Komentář ze dne: 20. 12. 2005 13:19:18 Reagovat
Autor: wrestller
Mail: @
Titulek: Proteiny_
| A ještě sou dobrý proteiny od Ultimate Nutrition, cena ujde, ať vyberete cokoliv, rozhodně neuděláte chybu. |
|
Komentář ze dne: 15. 01. 2006 12:27:32 Reagovat
Autor: intelSVK
Mail: @
Titulek: Miesanie roznych bielkovin
| Chcem sa spytat na tento recept co som nasiel na webe ci je dobre to vsetko kombinovat ci bude vediet zaludok ze co stym ze ake kyseliny ma vylucit a tak dakujem.
tu su tie suroviny ca sa maju zmiesat
Tvaroh,Banán,vaječné bílky,Jogurt,Puding,1/4 0,5% mléka |
|
| | Komentář ze dne: 09. 02. 2006 23:00:30 Reagovat
Autor: Sed
Mail: @
Titulek: Re: Miesanie roznych bielkovin
|
Komentář ze dne: 20. 01. 2006 20:10:58 Reagovat
Autor: Harry
Mail: @
Titulek:
| Jaký máte zkušenosti s LAKTOFITem 65, teďka sem ho začal brát ale zdá se mi dost levnej oproti konkurenci. |
|
Komentář ze dne: 20. 01. 2006 21:02:33 Reagovat
Autor: Johny
Mail: 80Cent@seznam.cz
Titulek: Laktofit 65
| Tedka sem si koupil Laktofit 65....jaky s nim mate zkusenosti (je dobrej na objemovy cviky)?...A o proti konkurenci se mi zda dost levnej |
|
Komentář ze dne: 28. 01. 2006 22:15:46 Reagovat
Autor: Angelina
Mail: @
Titulek:
| Ahoj, nemáte někdo zkušenosti/nevíte, jak působí užívání Whey proteinu u žen a jestli tam jsou rizika?díky moc |
|
| | Komentář ze dne: 09. 02. 2006 22:58:40 Reagovat
Autor: Sed
Mail: @
Titulek: Re:
| Tady by snad žádné zvláštní riziko hrozit nemělo. Snad během těhotenství. |
|
Komentář ze dne: 01. 02. 2006 23:12:37 Reagovat
Autor: Luke
Mail: @
Titulek: Pomozte
| No já nevým co se pije před tréninkem ale já si dám tak hodinku až dvě před tréninkem 3dl mléka a bílek abych měl dostatek bílkovin,nevým jestli je to dobře nebo špatně protto píši sem potřeboval bych poradit.Jsem začátečník.Diky |
|
| | Komentář ze dne: 09. 02. 2006 22:55:47 Reagovat
Autor: Sed
Mail:
Titulek: Re: Pomozte
| No nevím Luke, vajíčko s bílkem si nech radši jako druhé potréninkové jídlo. Nevím jestli to za hodinu vůbec žaludek stihne roztrávit a tak by sis spíš přitěžoval. Lepší by byly spíš nějaké rychlé cukry, ale i tady se názory odborníků rozcházejí a tak si myslím že nejůčinější jsou před tréninkem aminokyseliny, nejlépe pak tekuté BCAA. |
|
| | | Komentář ze dne: 09. 02. 2006 23:03:49 Reagovat
Autor:
Mail: @
Titulek: Re: Re: Pomozte
| ...a věnuj pozornost také pravopisu, pouze postava muže nedělá... |
|
Komentář ze dne: 08. 02. 2006 22:02:20 Reagovat
Autor: Standour
Mail: ExtremeBiker@centrum.cz
Titulek: Prosba
| Zdravim, potřeboval bych radu od Muscula. Chodím do posilovny 4krat tydne uz 3 roky. Řídil jsem se radami a tipy o zdravé výživě bez doplňků stravy (takze kuř. maso, rýže, lustěniny, zelenina...), ale s nárůstem svalové hmoty a síly nejsem příliš spokojen. Mám pocit, že už nerostou. Můj kamarád co se mnou chodí cvičit a používá proteinové nápoje dosáhl výsledků za půl roku kterých jsem dosáhl až za rok a půl. Proto jsem se odhodlal a myslím, že je správný čas to zkusit taky. Potřeboval bych proteinový přípravek určený pro objemový trénink. Vím, že pro objemový trénink je vhodný 40-70%, ale jak jsem se tady výše dočetl spoustu lidí chybovalo při koupi a proto bych se chtěl zeptat, který typ by jsi mi doporucil? Můžu do toho investovat 1200kč? |
|
Komentář ze dne: 08. 02. 2006 22:22:13 Reagovat
Autor: Standour
Mail: ExtremeBiker@centrum.cz
Titulek: Tip pro všechny
| Mám jeden tip pro všechny. A to nechci dělat reklamu!!! Jelikož jsem byl dlouholetým zastáncem zdravé stravy i bez doplňků (jako proteinové nápoje atd) našel jsem v jednom obchodě sýr pod značkou PROMIL, jak víte sýr obsahuje velké množství bílkovin, stavebních látek svalu, ale tenhle typ sýru ho má obvzlášt velké procento bílkovin. Většina sýrů má kolem 19 - 22g bílkovin ve 100g výrobku (to je jedno balení), ale tvrdý plátkový sýr "Promil 30%" (fialový obal) má nejenže rapidně sníženou hladinu tuku oproti jiným sýrům, ale 34g bílkovin ve 100g výrobku!!! a to si myslím, že je dobrý kup Běžně cena 19Kč. Chuť je škvělá, zastoupení vitamínů a minerálů taky, jen bych možná trochu vyčetl žvíkatelnost, ale ta je podmíněna tím minimálním procentem tuku. Zkuste to. |
|
Komentář ze dne: 03. 03. 2006 13:28:34 Reagovat
Autor: Helma
Mail: Helmiceka@centrum.cz
Titulek: kreatin
| Chtěl bych se zeptat, je dobré kombinovat kreatin s proteiny(konkrétně laktofit 70)??? |
|
| | Komentář ze dne: 03. 03. 2006 14:03:37 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: kreatin
| Kreatin je možné kombinovat s čímkoli, snad kromě výrobků s vyšším obsahem kofeinu (podporuje uvolňování kreatinu ze svalů). Kombinace s proteinovými koncentráty či gainery je velmi vhodná. |
|
| | | Komentář ze dne: 03. 03. 2006 18:10:07 Reagovat
Autor: helma
Mail: helmiceka@centrum.cz
Titulek: Re: Re: kreatin
| díky moc za odpověď!!! na některých stránkách jsem se docetl ze je to vhodné a na dalších že je to uplný opak!! tak díky |
|
Komentář ze dne: 06. 03. 2006 17:23:29 Reagovat
Autor: mates
Mail:
Titulek: pomoc
| potřebuji poradit s výživou za co nejmenší finance nebo nake proteiny(jestli můžete doporučit( |
|
Komentář ze dne: 06. 03. 2006 17:03:08 Reagovat
Autor: martin
Mail: martin.moje@seznam
Titulek: výživa
| Zdravím všechny, mohl by mi nekdo poradit jak přibrát na váze nebo mi doporucit nake proteiny.....? |
|
Komentář ze dne: 29. 03. 2006 11:20:53 Reagovat
Autor: Sag 1
Mail: @
Titulek: pro musculuse
| Ahoj tyto stranky jsou jedny z nejlepsich co jsem videl na netu myslim si ze tady spousta lidi rozumi posilovani a proteinovym napojum::: tak se ptam posiluju 2 mesice neni to moc ale chtel bych si koupit naky napoj a zajimalo by me od jaky znacky?pak 50% nebo vice??? jestli bych mel do zacatku pouzivat gainer ?? jestli jo tak jaky?? a jeste co to je a jakej to ma vliv na telo BCAA??? diky moc hezky stranky |
|
Komentář ze dne: 11. 05. 2006 14:04:15 Reagovat
Autor: dusan
Mail: @
Titulek:
| Ivi sport ponúka teraz v kacii - IVI WPC 85 - SRVÁTKOVÝ PROTEÍNOVÝ KONCENTRÁT bielkoviny-85,0 g, Laktóza-4,0 g Tuky-5,6 g .
Máte niekto súsenosť s týmto produktom ? |
|
Komentář ze dne: 26. 05. 2006 17:20:08 Reagovat
Autor: Matrixi
Mail: @
Titulek: proteiny
| ahoj je mi 14 roku a chci zacit s cvicenim (zatim domaci trenink) a sem typ cloveka ktery je dost hubenym vazim cca 40kg a merim 162cm sem proste hubeny ale chci mit nake svaly a tak se chci zeptat jestli mi proteinove napoje vubec pomuzou v tomdle veku a pri moji hubenosti a geneticky male telesne hmotnosti a jeste jak dlouho je musim uzivat aby byl diky tim patrny rozdil ... a pokud en proteinove napoje co mi pomuze? .. a nemam moc love takze bych ocenil pravdu pls :)) odpovezte prosim co nejdrive |
|
Komentář ze dne: 05. 07. 2006 10:57:35 Reagovat
Autor: Redick
Mail:
Titulek: Nutrend
| Ahoj, uz asi pul roku pouzivam Whey protein 50 od Nutrendu a sem s nim moc spokojenej. S nabíraním sem mel vzdycky problemy a za ten pul rok s dobrou stravou a timhle proteinem sem nabral pro me skvelych 6,5kg! 3kg baleni stoji kolem 950kč, což taky docela ujde. Takže můžu všem doporučit! |
|
Komentář ze dne: 09. 07. 2006 22:39:49 Reagovat
Autor: LUKAS
Mail: @
Titulek: TYP
| Dobrý den chtěl bych začít brát nějaké protejnové koktejly potřeboval by nějaký typ a také jak je to s % protejnů jaký to má vliv |
|
Komentář ze dne: 15. 07. 2006 12:57:22 Reagovat
Autor: Jíra
Mail: Jiri.Opolka@seznam.cz
Titulek: Jak nabrat hmotu
| Čau. Dlouhou dobu jsem si lámal hlavu, jak nabrat hmotu. Nedávno jsem viděl titulek na letáku od firmy sportnutrition na výrobek Muscle juice. Slibovalo to nárůst hmoty díky 17g MCT tuků. Vyzkoušel jem to a skutečně za měsíc po operaci slepého střeva jsem nabral 8kg. Z 82kg na 90kg. Všem ho doporučuju! Ovšem nedá se nic dělat a člověk přibere i nějaký tuk. Dále se mi osvědčila kombinace creatinu s HMB a na noc ZMA. V době pokusu s gainerem Muscle juice jsem tyto látky nebral. Všechny sportovce, kteří zkoušejí nabrat hmotu bez anabolik zdravím a přeji spoustu ůspěchů. |
|
Komentář ze dne: 09. 08. 2006 10:32:07 Reagovat
Autor: Marek
Mail: fitclub@fitclub.cz
Titulek:
| Zdravím všechny cvičence. Rád bych přidal pár podnětů. Prodávám výživu od r. 2000 tak bych to seřadil následovně:
1. kvalita se nerovná chuť. Chuť určuje pouze druh bílkoviny a přísady. Např,. bílek je docela chuťově problematický, proto se nepoužívá do většiny výrobků. Chuť tvoří přísady a sladidla ! Pokud někdo vychvaluje chuťě USA výrobků, je to dáno benevoletní legislativou, takže výrobce vám tam navalí spoustu chemických "přírodě identických" příchutí a barviv. Např. taková creme-vanille je směs příchutě smetanovo-vanilkové.
2. Žádný výrobce výživy surovinu nevyrábí, pouze nakupuje. Např. technologii na ultrafiltraci vlastní v ČR pouze holding Promil. V Evropě jich je tak max. 15 ! Přímo technologický celek vyrábí strojírenské firmy tak max 5 v evropě. A membrány pro technologii vyrábí cca 8 firem na světě (EU, JAP, USA), takže pokud si koupíte např. WPC nebo sóju od kterékoliv firmy filtrovala to pravděpodobně stejná membrána na stejné technologii.
3. "Průjem" každý jedinec má individuální metabolismus. Takže pokud skončil po nějakém výrobku na záchodě - se předávkoval bílkovinami - má nesnášenlivost laktózy - má slabší metabolidsmus, tudiž např. nestíhá trávit bílek. Obrana: snížit dávky, rozdělit je na více částí a konzumovat v intervalech 40min
4. Doporučuji shlédnou www.szpi.cz (Zemědělská a potravinářská inspekce) výsledky zkoušek výrobků sportovní výživy. |
|
Komentář ze dne: 20. 08. 2006 20:32:38 Reagovat
Autor: Diegos11
Mail: Diegos11@seznam.cz
Titulek: učinnost vajec
| Mohl by mi někdo prosím napsat jak jsou učinná vejce co se týče růstu svalů a jestli by je bylo možné kombinovat s proteiny.Díky |
|
| | Komentář ze dne: 06. 09. 2006 08:15:18 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: učinnost vajec
| Vejce jsou zdrojem velice kvalitních bílkovin, a i samy o sobě by stačily jako bílkovinný zdroj pro růst svalů. Kombinace s ostatními zdroji bílkovin (např. proteinové nápoje na bázi mléčných bílkovin) je možná, ale nepříliš rozumná. Každá bílkovina totiž potřebuje trochu jiné prostředí na své trávení. Jako výjimku bych viděl jednak proteinové nápoje s několika zdroji bílkovin (mléčné, vaječné, sójové) podané před spaním za účelem postupnějšího uvolňování aminokyselin, a jednak stravování vegetariánů, kde se kombinací několika bílkovinných zdrojů kompenzuje jejich nevyváženost (nevyváženost a nekompletnost aminokyselinového spektra). |
|
Komentář ze dne: 25. 08. 2006 16:23:01 Reagovat
Autor: keny
Mail: endy@321seznam.cz
Titulek: wieder
| CHtel bych se zeptat jaké máte zkušenosti s proteiny od firmy Wieder. Nebo jestli máte někdo nějaké bližši info o této virmě, ačkoliv jsem hledal nic moc jsem nenašel.Diky za odpověd. Radim |
|
| | Komentář ze dne: 05. 02. 2007 14:30:51 Reagovat
Autor: FF2006
Mail: @
Titulek: Weider
| Weider je renomovaná americká značka založená lidmi spolupracujícími se Schwarzeneggerem atd. Rozhodně je to mercedes mezi výrobci. Pokud na to máš prachy a chceš kvalitu, Weider je jeden z těch, který dává vyvoji těchto preparátů směr. |
|
Komentář ze dne: 31. 10. 2006 17:24:12 Reagovat
Autor: Michal
Mail: musku@centrum.cz
Titulek: Nutrend, doba po otevření?
| Ahoj lidi chtěl sem se zeptat, dávam si v posilce protein vždy po posilováni, ale zdá se mi že ten protein už tam mají koupenej dlouho a u výrobce se píše že po otevření sníst do 2 měsíců. Co se stane kdyz ten protein bude déle otevřený? Díky za opovědi
Nutrend je to dobrá značka? |
|
Komentář ze dne: 27. 12. 2006 01:16:44 Reagovat
Autor: bajzik
Mail: @
Titulek: BOLID??
| Zdravim. V posilovne se pohybuji pres deset let, doplnkum vyzivy moc neholduji, snad jen trochu proteinum. Zacinal jsem u PROMILu a jako mnozi dalsi narazil i na vyrobky BOLID. Pred sesti lety to byl opravdu "mazec", se sebezaprenim jsem sporadal ctvrt krabice (koupene samozrejme za bezkonkurencni cenu) a zbytek venoval kamaradovi se silnejsim zaludkem. Po sesti letech jsem brouzdal na strankach BOLIDu a ze zvedavosti objednal 4,5 kg baleni proteinu, ktery si sami muzete namichat z jednotlivych druhu bilkovin (syrovatka, vajecna bilkovina...). Prekvapeni se opravdu konalo, smes chutna jako sunar a lze ji dochutit treba kakaem. To by nebylo az tak zvlastni nebyt slusnych vysledku, kterych jsem za dva mesice s touto smesi dosahl. Doporucuji k vyzkouseni, vysledna smes obsahuje necelych 60% bilkovin a stoji cca 800 Kc. |
|
Komentář ze dne: 12. 01. 2007 11:55:11 Reagovat
Autor: karel
Mail: x_mail@centrum.cz
Titulek: nitro-tech
| Má někdo odzkoušený protein od muscletech? prý je to nejkvalitnější protein an světě (to jsem slyšel i od lidí z ameriky). Dejte prosím vědět na email.
http://www.muscletech.cz/produkty/nitro-tech |
|
Komentář ze dne: 24. 01. 2007 21:50:36 Reagovat
Autor: lucifer
Mail: kde.ja@seznam.cz
Titulek: rada
| Ahoj chtěl sem se zeptat jestli nevadí že si míchám protejnový nápoj v mléce díky ..... |
|
Komentář ze dne: 24. 01. 2007 21:50:42 Reagovat
Autor: lucifer
Mail: kde.ja@seznam.cz
Titulek: rada
| Ahoj chtěl sem se zeptat jestli nevadí že si míchám protejnový nápoj v mléce díky ..... |
|
| | Komentář ze dne: 05. 02. 2007 14:56:07 Reagovat
Autor: FF2006
Mail: @
Titulek: Re: rada
| Tady je potřeba udat o jaký protein se jedná. Pokud se jedná o jednosložkový protein, např. sojový, či whey protein, je míchání do mléka vzhledem k doplnění neuplných dodávek amonokyselin vhodné. Pokud se jedná o proteiňák, kde výrobce jasně udává, že výrobek je z více druhů bílkovin, pak bych si optimálně nastavenou směs nekazil. Ale nedá se říct, že bys mixem s mlékem pokazil tolik. Jen dbej na množství přijatých bílkovin, protože běžný hrnek mléka cca 280ml už má sám o sobě přes 8g bílkovin. A pokud má být strávení bílkovin dostatečné, nemělo by se přijat víc jak 25g v 1 dávce. Pak si takovou dávku rozdělit na víc částí, dat pauzu třeba půl hodiny. Samozřejmě do toho nic nejíst, protože to sou další bílkoviny. Pak už dochází k nadýmání a nestrávené bílkoviny jdou z těla zbytečně ven. Taky musíš na sobě zjistit, jestli ti ten nápoj sedí a dobře ho strávíš. |
|
| | Komentář ze dne: 05. 02. 2007 15:09:54 Reagovat
Autor: FF2006
Mail: @
Titulek: Re: rada
| A ještě jedna věc, mléko má vyšší obsah tryptofanu, což je aminokyselina, která působí ůtlumově, tedy u mléčných bílkovin je vhodnější je brát až po tréninku a to jako pozdější protein, nejlépe na noc. Před posilovnou bych mléko nebral. Ani větší dávky proteinů, spíše nějaký sachariďák.. |
|
Komentář ze dne: 15. 02. 2007 01:14:27 Reagovat
Autor: karlos santános
Mail: wohnoutek@seznam.cz
Titulek:
| zdravim všechny fitnesáky atd...Mám problém sem asi 190vysokej 19let a vážím 75kgcož je na mojí výšku strašně málo chtěl bych poradit jak přibrat v co nejrychlejším čase pomocí posilování a třeba protejnů kreatinu........kolikrát do posilky a jak a co dávkovat a kolikrát po přečtení komentářů o kreatinu si myslím že je on to pravé řešení.předem dík za odpověd |
|
| | Komentář ze dne: 17. 02. 2007 10:08:38 Reagovat
Autor: FF2006
Mail: @
Titulek: Re:
| Pokud jsi začátečník, vykašli se na Kreatin. Není sice nějak škodlivý,ale přece jen dává vnitřním orgánům zabrat. A taky, téměř u poloviny lidí nezabere.. A to fakt! Po Kreatinu se nenabírá, ale umožní ti sáhnout do rezerv sil a tedy podat max. výkony a tedy pak zvětšit růst. Sám o sobě z něho nenarosteš. A v první fázi bys měl především kvalitně makat, větší váhy, opakování v sérii max. 8, pauzy nad 1-2 minutu. cvičit tak 3x týdně, vždy určité svalové partie v 1 den a nezapomeň, že stejnou svalovou skupinu můžeš cvičit až po 48 hodinách odpočinku. Jíst kvalitní stravu, hodně sacharidů-rýže, špagety apod a taky kvalitní maso. Láduj se kuřatama.. Radši než proteiňák pij hodně sachariďáku a jez a jez. Hodně odpočívej, svaly rostou, když mají dostatek prostoru k regeneraci po náročném tréninku. A hlavně měj trpělivost. Zřejmě seš typ ektomorf, tedy máš i rychlý metabolismus a zase tak rychle to nepujde.. Později začneš nabírat přirozeně s věkem, přirozeným vývojem a bude z tebe hora masa.. |
|
Komentář ze dne: 19. 02. 2007 20:53:01 Reagovat
Autor: lucifer
Mail: kde.ja@seznam.cz
Titulek: ?
| Zdarec všichni chtěl sem se zeptat jesli stímhle mátě nekdo skušenost nebo váš názor na to....http://www.nutrend.cz/cz/produkty/art_18906/cyclox-tabs.aspx |
|
Komentář ze dne: 01. 03. 2007 22:46:54 Reagovat
Autor: Romik
Mail: Romik38@seznam.cz
Titulek: po tréninku
| Po přečtení všech diskuzních příspěvků musí mít čtenář v oblasti proteinů celkem jasno. Nenašel jsem zde ale odpověď na to, kdy nejdříve po tréninku přijmout plnohodnotnou stravu a jak dlouho po ní proteinový nápoj. Pokud po tréninku sním např. míchaná vejce s celozrnným chlebem, s jakým časovým odstupem vypít proteiňák? A je pak vhodné si dát ještě další proteiňák před spaním, když jdu spát řekněme hodinu po požití prvního potréninkového proteinového nápoje? Nedojde pak k předávkování? Mezi ranním proteiňákem a snídaní se uvádí časový odstup 1 hod. Jinak nutno pochválit faj, jasné a srozumitelné stránky. |
|
Komentář ze dne: 08. 03. 2007 14:05:07 Reagovat
Autor: Merlin
Mail: junma@seznam.cz
Titulek: Protejny
| Zdravim. Chtěl bych si koupit protejňák, ale nerad bych keždý ráno trávil na hajzlu. Poradil by mi někdo nějakou spolehlivou značku? Na ceně až tak nezáleží. Co třeba weider? Mam od něj kreatin a sem s nim spokojenej. Všem díky za odpověd |
|
Komentář ze dne: 26. 09. 2007 17:58:40 Reagovat
Autor: 8Dandee
Mail: 8Dandee@aeznam.cz
Titulek: začátečník dotaz....?
| Zdravim všechny, mam jeden dotaz a to, jestli když začnu brat tyto vyživové doplňky (přesněji - nápoj MAGNUM WHAY) a když se tim naboucham, tak jestli, když to pak přestanu pít, to zase nezmizí (ale samozřejmě budu stale cvičit.)............?????? dík předem za odpovědi |
|
Komentář ze dne: 27. 09. 2007 17:31:39 Reagovat
Autor: hegi
Mail: @
Titulek: Nutrend
| Zdravim všechny!Chci se zeptat co říkate na značku NUTREND!? |
|
Komentář ze dne: 27. 09. 2007 17:37:29 Reagovat
Autor: vojta
Mail: @
Titulek: rada!
|
Komentář ze dne: 20. 04. 2008 16:39:21 Reagovat
Autor: SHIN
Mail: Aedh@seznam.cz
Titulek: syntrax MATRIX 5.0
| Dobry den potrebuju radu jake mate skusenosti s proteinem MATRIX 5.0 |
|
Komentář ze dne: 14. 05. 2008 17:49:27 Reagovat
Autor: Zelicko
Mail: zelda32@seznam.cz
Titulek: Zkušenostii
| No řeknu Vám to asi takto. Já když něco kupuju tak se nedívám na cenu ta by měla být až druhá ve vašem rozhodování. Jde o zkušenosti. Ať už z fóra nebo z užívaní vyrobku. ja kupuju ze stránky www.fitness-dieta.cz a můžu Vám říct, že jsem velice spokojen. Kupujte Aminostar je to skvělá značka a mám sní velice dobré výsledky:) Je mi sice 16 ale něco málo o tom vím a vím co kupuju. |
|
Komentář ze dne: 18. 06. 2008 08:40:20 Reagovat
Autor: Honza
Mail: @
Titulek: ze 75 kg na 70kg
| Zdravim snedl jsem 2kg Laktofitu65 a 2kg Laktofitu70 a schodil jsem 5 kg.Myslel jsem ze se po tom pribira a ne hubne? V čem by mohl byt problem? Daval jsem si to rano po probuzeni,po treninku a vecer pred spanim. |
|
| | Komentář ze dne: 18. 06. 2008 12:22:34 Reagovat
Autor: Musculus
Mail: musculus@musculus.cz
Titulek: Re: ze 75 kg na 70kg
| Pokud chceš přibrat, měl bys buď pořádně jíst, nebo si koupit nějaký gainer. Laktofit 65 a 70 je dá se říci vysokoproteinový nápoj na bázi mléčné syrovátky, který není určen k "přibírání". Je to zdroj kvalitních mléčných bílkovin, který se hodí spíše pro rýsovací část přípravy. Není rozumné dávat si jej brzy po tréninku ani ráno hned po probuzení. V předsoutěžní přípravě se užívá 1-1,5h po tréninku, před spaním a jako náhrada svačiny nebo svačin. |
|
Komentář ze dne: 23. 06. 2008 13:19:27 Reagovat
Autor: stanley
Mail: stanicecek@seznam.cz
Titulek: CEE
| Zdravím , jsem tak něják začátečník a chci přeibrat ! koupil jsem si Creatine Ethyl ester tzv. CEE co mi poradíte nebo řeknete díky moc za odpovědi |
|
Komentář ze dne: 09. 09. 2009 13:27:17 Reagovat
Autor: Dorian
Mail: dorian22@seznam.cz
Titulek: 4fitness
| Ahoj borci,máte někdo zkušenosti s proteiny od firmy 4fitness?Dík a hodně štěstí v posilovně. |
|
Komentář ze dne: 01. 10. 2009 18:33:27 Reagovat
Autor: Michal
Mail: polisensky.m@centrum.cz
Titulek: NUTRILITE™ Protein
| NUTRILITE Protein je jedinečnou směsí proteinů ze sóji a mléka, které přirozeným způsobem poskytují všechny esenciální aminokyseliny. Proteinová účinnost je 2,5, přípravek je 84 % protein se stravitelností 96 %. NUTRILITE Protein má více proteinu a méně tuku než plnotučné mléko nebo jiné zdroje proteinu jako například vepřové a hovězí maso nebo vejce.
dále pak proteinové tyčinky apod.
napište na email :) |
|
| | Komentář ze dne: 06. 02. 2010 00:46:34 Reagovat
Autor: Deratizátor
Mail: @
Titulek: Re: NUTRILITE™ Protein je sračka od AMWAY
| kulový prd leda, je to předraženej drek od AMWAY |
|
Komentář ze dne: 08. 02. 2010 03:04:51 Reagovat
Autor: Miras.1
Mail: @
Titulek: NUTRILITE™
| Ty víš prd. AMWAY pouze koupila firmu NUTRILITE™. Přečti si něco o historii NUTRILITE až do dnes, včetně zpusobu výroby a surovin, které používají a bude ti jasná i cena .Je to nejstarší firma, která vyrábí potr. doplňky a ja to kvalitka .Nechci jim dělat reklamu, ale mám s tím vlastí a nejlepší zkušenosti a je mi srdečně jedno, komu to dnes patří . |
|
Komentář ze dne: 12. 03. 2010 14:12:52 Reagovat
Autor: Lucius
Mail: lukasnovas@seznam.cz
Titulek: 4fitness.cz
| Čus borci, ohledně proteinu sem si jistý, že nepoužíváte jen jeden druh pr..Na 4fitness.cz mají perfektní výběr za supr ceny. Já používám od nich-kasein, 80% CFM, vaječný EGG a sojový protein. Mohu říct, že vše co maj je funkční a 100% stejný, jako jiný a o dost známější firmy, co vyrábějí proteiny.Už jsem jich vyzkoušel dost, ale tenhle-80% CFM je supr a je o 400,- levnější, než drahé zn.. Mějte se a mrkněte na jejich str. |
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Proteinové nápoje - diskuze |
|
|
|
18.11.2008: Omluva Omlouvám se všem čtenářům za několikadenní částečnou nefunkčnost stránek - udělal jsem chybu ve zdrojovém kódu stránek :-(
|
|